Cum ar arăta promovarea dacă nu ar exista rețelele de socializare?
Odată cu micul business de portrete personalizate început de prietena mea, experimentez – să zic așa – viața de antreprenor. Sigur, suntem mici, dar foarte implicați.
Treburile încep să meargă ușor-ușor, iar noi suntem optimiști. Apar și provocări, soluții, idei și învățăm pe parcurs. Aș minți dacă aș spune că îmi displace toată această treabă.
Cea mai mare provocare e găsirea clienților. Iar în afară de prieteni și de recomandări oferite de cei care au cumpărat deja, singura metodă care aduce clienți este promovarea pe Facebook. Sunt începător și la acest capitol, dar momentan e ok. Nu e perfect, dar nici rău nu aș putea spune că e.
Totuși, depindem în cea mai mare măsură de rețeaua de socializare a lui nenea Mark. Această dependență pare periculoasă, așa că mă gândeam la variantele de backup pe care ar trebui să le avem neapărat.
Site-ul web e în lucru, nu ar mai fi mare lucru de făcut la el, iar în curând sper să fie gata. Ar fi un alt mod grozav de promovare, ar trebui să apară și un blog pe acolo. Cu toate acestea, în ceea ce privește rezultatele oferite de site-ul web, acestea nu cred că vor veni prea curând.
Știu din proprie experiență că e o treabă pe termen lung, dar avem răbdarea necesară pentru a face treburile pas cu pas, cum ar zice un mare boss de pe la noi.
În final, dacă rețelele de socializare nu ar exista, cum v-ați promova voi produsele și serviciile?