Am experimentat pentru prima oară streamingul cu reclame

V-am zis nu demult că am început Yellowstone. Mi-a plăcut serialul, așa că l-am terminat destul de rapid. Mă rog, am văzut doar ce era disponibil pe Netflix, adică primele 4 sezoane. Problema e că sezonul 5 încă nu e disponibil acolo, dar el poate fi văzut pe platforme precum Voyo sau SkyShowTime.
Nu aș fi vrut să apelez la metode neortodoxe pentru a vedea sezonul 5, dar nici să las serialul în aer, sau să aștept până când va decide Netflix să introducă și sezonul 5 în ofertă. Așa că, după ce am lăsat serialul pe dreapta vreo câteva săptămâni, am zis să caut un mod de a-l vedea.
Cea mai accesibilă opțiune prin care am putut continua să văd Yellowstone a fost abonamentul cu reclame de la SkyShowTime. Nu voiam abonament pentru o perioadă lungă, ci doar cât să văd acest sezon și, poate, 1923, povestea de dinaintea Yellowstone.
Aș fi făcut abonamentul prin GamsGo, pentru că astfel costul ar fi fost de 3.33€ pe lună, dar neavând nevoie de abonament mai mult de o lună, am ales să fac direct prin SkyShowTime și am plătit 4€ pentru cel mai accesibil abonament, cel cu reclame.
Apropo, s-a cam scumpit SkyShowTime, dacă stau să mă gândesc la momentul lansării sale în România.
În timpul unui episod au fost 4 momente de reclame. Prima pauză de publicitate a fost chiar înainte ca episodul să înceapă și a fost cea mai lungă, fiind de 1 minut și jumătate. Restul durează în jur de un minut, poate puțin peste.
E enervant? Ei bine, nu chiar. Știind când va fi reclamă, întreruperea nu este la fel de frustrantă precum la TV. De altfel, reclamele nu au perioade foarte lungi, așa că sunt digerabile. Marea problemă este că se repetă.
Cred că am văzut o aceeași reclamă, la ceva pastile cred, de 3 ori. De altfel, e și o reclamă tâmpită! Oare nu se îngrămădesc brandurile să cumpere reclamă de la platforme?
A mai fost o reclamă cu David Popovici, pentru ceva bancă, iar la unele întreruperi s-au promovat anumite producții marcă proprie. Acestea din urmă au fost mai interesante!
Dacă diferența de preț ar fi considerabilă, între un abonament cu reclame și unul fără reclame, cred că aș fi tentat să optez pentru varianta mai accesibilă. Desigur, doar dacă se va păstra bunul simț în ceea ce privește reclamele, însă din experiență știu că asta nu prea se întâmplă. Numărul de reclame crește odată cu timpul, forțându-te astfel să plătești mai mult pentru a scăpa de ele.
Ați experimentat abonamentele cu reclame până acu`? Cum vi se par?
Totul până la reclame căci din cauza aceasta, și nu numai, au proliferat serviciile de streaming… dacă vreau reclame îmi cumpăr 🙂
Mda, greu de acceptat ideea, deși… tare cred că la un moment dat nu vom mai scăpa de ele. Ori va fi foarte costisitor să o facem!
Eu nu inteleg o treaba… la Netflix fac astia reclama ca aboanemtnul e 5.99 euro dar cand vrei sa platesti nu e niciodata 5.99 euro :)))