Greu de reziliat contractele telefonice PFA

Am scris aici articole despre rezilierea contractelor cu diferiți operatori de-a lungul timpului. Am reziliat contract cu Telekom de vreo două ori, am reziliat și cu Orange după ce am fost transferat la ei în urma preluării serviciilor fixe. Culmea a fost că la ei am reziliat la puțin timp după ce semnasem contractul.

Au apărut cei de la Digi cu internet prin cablu, de o calitate mult mai bună, așa că a mai rămas doar stâlpul de la antenă de scos. Desigur, am reziliat și ei, pentru că aveam televiziunea prin satelit, la care am renunțat.

Apoi, am fost cât pe ce să reziliez cu Vodafone doar că ei au venit cu o contra-ofertă foarte bună, așa că nu am mai vrut deranj.

Prin urmare, ori de câte ori cineva mi se plânge că vrea să renunțe la un contract dar încă nu e expirat, insist să rezilieze pentru că se poate. Cel mai adesea nu sunt ascultat. Se pare că operatorii de la noi au reușit să intimideze consumatorii încât aceștia exclud în totalitate ideea de a rezilia înainte ca perioada contractuală să ia sfârșit.

Ei bine, la un moment dat mi s-a părut o idee bună să mut contractul de la Telekom pe PFA. Aveam 3 abonamente de voce și am zis că e mai ok să am cheltuieli deductibile. Desigur, am beneficiat de un abonament avantajos. De altfel, cred că aș putea solicita o ofertă destul de bună. Cu toate acestea, m-am hotărât să trec și eu pe YOXO, chiar dacă la țară semnalul nu este excelent. În cel mai rău caz, găsesc eu o alternativă la fața locului.

Prin urmare, am zis să reziliez contractul. Sun, cererea îmi e înregistrată, sunt sunat înapoi și mi se zice că nu se poate, că taxe de reziliere șamd. Clasica poezie! Desigur că am fost țanțoș și am insistat să se rezilieze, că nu-s legale taxele și tot tacâmul. Numai că mai apoi am aflat că de fapt în cazul persoanelor juridice nu te mai ajută ANPC. Doar prin proces poți contesta acele taxe, iar fix de asta nu îmi mai ardea mie.

Așa că am fost nevoit să anulez cererea de reziliere, cu promisiunea că anul viitor voi reveni cu cererea de reziliere, atunci când perioada contractuală va fi pe sfârșite.

Distribuie articolul:

6 comentarii

  1. Pe persoană fizică reziliezi orice contract foarte ușor, dacă mă întrebai 🙂

    Pe PFA sau Firmă e altă discuție, acolo se consideră că este un contract între doi profesioniști iar fiecare parte cunoaște toate aspectele legale și își asumă. Adică, tu ai citit bine toate condițiile contractuale și ai competențe juridice sau ai un jurist. Contractele între profesioniști se soluționează în instanțe.

  2. O situatie recenta am patit eu cu Orange-ul. Am avut pe firma asa: abonament de telefon cu 2 numere, internet fix, internet mobil. In total factura lunara de aprox 300 lei. Problema a fost cand am vrut sa inchid unul din numere. Numarul care am vrut sa-l inchid a fost al mamei mele care a decedat, iar reprezentantul de la Orange mi-a zis cand am sunat pentru inchiderea numarului: Nu se poate ca este in perioada contractuala, dar daca doriti puteti da numarul altcuiva sa-l foloseasca. In secunda a doua am cerut reziliera intregului contract chiar daca a trebut sa platesc taxele de reziliere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.