Skip to content

Cum se face rezilierea unui contract Telekom

M-am decis! Bag divorț de Telekom! M-am plâns aici pe blog mai ceva ca o babă vădană de serviciile lor însă de cele mai multe ori nu am avut alte opțiuni la îndemână. De când însă mi-au cerut bani și pentru Telekom Sport, precum și după ce au secat grila de canale, am decis că e timpul să rup relația care ținea de ani de zile.

Astăzi (12.05.2020) m-a sunat o tipă de la Telekom să mă întrebe dacă doresc prelungirea contractului. Evident, am întrebat dacă au o ofertă bună în acest sens iar cele prezentate nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor. Prin urmare, am decis să păstrez doar internetul fix și cele două abonamente de voce mobilă.

Am renunțat deci la televiziunea de la Telekom dar și la serviciul de Voce fix, pe care îl am de aaaaaaaaaaani de zile. În acest sens a trebuit să completez un formular pe care l-am luat chiar de pe site-ul Telekom. Formularul poate fi descărcat de aici și arată așa:

formular de reziliere servicii telekom

L-am completat și l-am trimis prin email, la rezilieri@telekom.ro, alături de copia după buletin, pe care trebuie să scrii „sunt de acord cu furnizarea acestei copii către Telekom Romania Communications S.A.”, semnătura și data. Apoi am primit un răpuns automat care sună cam așa:

Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania

Email automat pentru reziliere contract Telekom

Am accesat și link-ul, bineînțeles. Ți se cere iarăși adresa de email, datele personale, motivul rezilierii șamd. Am completat tot iar acum aștept contactat.

Încă nu știu exact către ce operator voi merge, însă probabil va fi Digi România. Dar voi reveni cu actualizări în acest articol după ce voi fi contactat de către Telekom în legătură cu rezilierea contractului.

Actualizare 1 – 12.05.2020 ora 20:41: Am primit un SMS în care mi se transmite că cererea a fost înregistrată și va fi rezolvată în cel mult 30 de zile.

Actualizare 2 – 13.05.2020 – Am fost contactat pentru confirmarea rezilierii. Cică tre să duc receiverele la Telekom.

Actualizare 3 – Între timp am optat pentru serviciile de televiziune prin satelit ale celor de la Digi România.

One Comment

  1. Am fost client Telekom/Cosmote etc.. ani de zile, atat pe firma, cat si pe persoana fizica, mai multe probleme ca cele care le-am avut cu ei n-am avut cu niciun alt operator. Si am fost si clientul Vodafone si al Orange. Am ajuns insa de vreo 2-3 ani la Digi, cu toate serviciile aproape. Vreau sa zic ca sunt chiar multumit. Chiar si acum de cand cu Work From Home, totul merge brici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.