Cum reziliezi contractul cu Vodafone

O mulțime de persoane se arată nemulțumiți de serviciile Vodafone, după ce aceștia au preluat UPC. Inclusiv facturile au devenit mai dificil de plătit, motiv pentru care am făcut un articol cu sfaturi pentru crearea contului în My Vodafone. Nu sunt deloc puține persoanele care vor să anuleze contractul cu Vodafone, iar pe această temă mi-am propus să vorbesc în rândurile următoare.

Mai exact, am adunat pentru tine informații despre cum reziliezi contractul cu Vodafone. Astfel, dacă te-ai săturat de ei și vrei anularea contractului, acest articol ți-ar putea fi de ajutor. Iată așadar care sunt metodele de reziliere a contractului cu Vodafone sau fostul UPC, dacă vrei să privești așa:

Vodafone îți recomandă să mergi în magazin

Majoritatea operatorilor încearcă să te aducă în magazin pentru a face rezilierea contractului. Acolo te vor aburi și chiar te vor speria cu fel și fel de taxe abuzive, astfel încât să te răzgândești. Nu trebuie să cedezi în fața acestor presiuni!

Conform site-ului oficial Vodafone pentru a cere încetarea contractului, trebuie să mergi într-un magazin de-al lor. Poți face și asta, important este să nu dai înapoi și să îți impui dorința de reziliere în ciuda tuturor tertipurilor la care pot apela ei.

Aceasta nu este însă singura metodă prin care poți cere rezilierea contractului Vodafone. Există și alte modalități pe care ar trebui să le ai în vedere. Acestea sunt:

Cerere online pentru rezilierea contractului cu Vodafone

Dacă nu vrei să te deplasezi în magazin, atunci ai putea avea în vedere depunerea unei cereri online pentru reziliere. Acest lucru îl poți face prin email, la adresa de email [email protected] sau [email protected]. Tot pe email vei primi confirmarea și alte comunicări în ceea ce privește cererea de reziliere a contractului.

Iată un exemplu de cerere de reziliere a contractului Vodafone:

model cerere anulare contract Vodafone

Anularea contractului cu Vodafone prin apel telefonic la numărul *222

Poți anula contractul Vodafone și prin telefon. Tot ce trebuie să faci este să suni la numărul *222 iar mai apoi să comunici cererea de reziliere robotului Andreea. Vei fi sunat apoi de către un angajat Vodafone pentru a ți se cere confirmarea cererii de reziliere.

Angajatul Vodafone ar trebui să te sune în cel mult 4 zile de la apelul cu robotul.

Reziliere contract Vodafone pe site-ul acestora

Dacă nu vrei să trimiți mail sau să suni la robot, mai ai la dispoziție o metodă. Mai exact, intră pe site-ul Vodafone, accesează secțiunea Personal, apoi Asistență iar mai apoi Contact. Aici vei găsi un formular cu ajutorul căruia poți cere rezilierea contractului cu Vodafone.

Pe internet, unii mai recomandă ca metodă de reziliere și trimiterea unei scrisori către Vodafone. Dar cine mai face asta? Oricum, dacă totuși pentru tine reprezintă o opțiune ok, atunci ai putea avea în vedere trimiterea unei cereri scrise la adresa următoare: strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 București.

Lucruri pe care trebuie să le ai în vedere atunci când vrei rezilierea contractului Vodafone

Ceea ce trebuie să știi dacă vrei anularea contractului cu Vodafone este faptul că procedura impune să aștepți 30 de zile pentru ca rezilierea să intre în vigoare.

De aceea, este bine să salvezi dovada mailului trimis sau a apelului, întocmai pentru a te lua de ei dacă nu au reziliat contractul după 30 de zile. În acest sens, te poate ajuta o reclamație la Protecția Consumatorului.

În cazul în care vei mai primi facturi în ciuda faptului că ai făcut cerere de reziliere, acestea pot fi considerate abuzive. Dacă ai un telefon pe abonament de la Vodafone și vrei rezilierea contractului, ar putea fi necesară achitarea costurilor rămase. De aceea este bine să ceri anularea contractului atunci când ești în afara perioadei contractuale.

Dacă ești în perioada contractuală, Vodafone nu poate refuza rezilierea. Totuși, ar putea fi implicate anumite taxe. Nu trebuie să plătești taxe de reziliere, ci mai degrabă taxe de despăgubire, așa cum obișnuiesc operatorii să le numească. Aceste taxe de despăgubire se achită dacă ai beneficiat de anumite reduceri care, în cazul rezilierii, ar crea un prejudiciu. Totuși, dacă taxele de reziliere sunt nejustificate, poți avea oricând în vedere sesizarea ANPC-ului. Poți face o sesizare online la ANPC, destul de ușor.

Sigur, va fi necesar apoi să predai echipamentul primit în condiții bune, iar dacă sunt defecte, atunci ți s-ar putea cere să le plătești.

Voi ați avut probleme cu rezilierea contractului Vodafone? Cum le-ați rezolvat? Orice comentariu poate fi de ajutor. Iar dacă ai nevoie de sprijin, poți lăsa de asemenea un comentariu.

De asemenea, trebuie să ai posibilitatea de a-ți păstra numărul de telefon și să-l portezi într-o altă rețea, dacă îți dorești asta.

PS: Ai putea în vedere și articolul despre rezilierea contractului Telekom și cel în care vorbesc despre anularea contractului RCS & RDS. Asta desigur, dacă ai abonament la ei și vrei să îl anulezi.

Cum am reziliat EU contractul cu Vodafone

A ajuns DIGI și la mine în bloc, iar dacă tot are cea mai bună ofertă la ora actuală, am zis să trec la ei. Drept urmare, am sunat la Vodafone să cer rezilierea. Inițial au vrut să îmi propună o nouă ofertă, doar că asta ar fi venit în cel mult 14 zile așa că mi s-a părut că nu vor decât să tragă de timp, ceea ce nu m-a prea bucurat. Drept urmare, am cerut să înregistreze rezilierea.

De la telefon m-au trimis la magazin, dar am trimis un mail folosind formularul de pe site și ar urma să reziliez în 30 de zile. Abia aștept.

Actualizare: în final, nu am mai reziliat abonamentul de la Vodafone. Mi-au făcut o ofertă mult mai bună decât la concurență, așa că am rămas client Vodafone pentru încă o perioadă de timp. Să vedem pentru cât timp.

Distribuie articolul:

17 comentarii

  1. am fost in magazin (partener, ce-i drept), m-au trimis sa sun la servicii clienti
    am sunat la servicii, m-au trimis sa fac cerere online
    a trebuit sa fac vreo 20 de cereri pana sa ma bage cineva in seama. trebuia pur si simplu sa nu mai platesc facturilre si scapam mai repede de ei.
    never again.

  2. eu am patit altceva
    un reprezentant vdf.m-a sunat de la nr 0732395xxx-cu oferta de proba pentru 15 zile TV + internet la 48ron,(dar fara sa i-mi spuna ca daca vreau sa renunt in aceasta perioada sa merg la un magazin sa predau echipamentele)asta am aflato acun dupa 2luni si ceva cind am fost contactat de firma de recuperari EOS ca sint dator la vdf. trei facturi ,cu luna in curs
    -spre sfirsitul celor 15 zile,l-am sunat pe individ de 2 ori si iam spus ca nu sint multumit de serviciu sa trimita pe cineva sa ia echipamentul ca este dezinstalat si pus in sacosa-ma asigurat ca o sa vina cineva,sa stau linistit-si acum intra mesageria cum il sun
    Nu stiu ce sa fac,desi eu nu am semnat niciun contract sint neviot sa platesc
    Intrebarea este daca platesc cele 3 facturi,pot sa reziliez cintractul sau trebuie sa platesc in continuare?
    Sau mai bine ma duc la ANPC ?

  3. In data de 22 am fost la la Vodafone am vrut o cartelă nu am înțeles mi a făcut un abonament Am mers la nepoata mea care mi a confirmat că e abonament DA poate sunt de vină că nu am înțeles Am mers după 4 ore înapoi dar nu mai era aceela care îmi făcuse contract Domnișoară de acolo mi a zis să revin a doua zi Pe data de 23 12 22 am revenit Dar cel care îmi făcuse contractul era supărat pe mine Că vreau să anulez contractul Menționez că e o cartelă de telefon nu altceva Mi a făcu contract pe 2 anii Mi a făcut în fața mea contractul de reziere în data de 23 Am așteptat până azi Nu am pus cartelă lor în telefonul meu Am venit cu numărul de la Orange trebuia sa pun cartelă lor cu un număr de al lor Apoi după un timp îmi rămânea nr de la Orange Dacă a făcut operatorul de la Vodafone contractul de reziliere mai trebuie să fac și eu unu Întreb pentru că eu nu am pus cartelă de Vodafone care mi au dat o Mulțumesc

  4. La data de 18.01.2023, orele 15, am fost la magazinul ,,Vodafon” de pe explanada Tatarasi, Iasi, pentru ca mi-a dublat factura la telefonul fix. Doamna Codrin Alexandru Cracana, mi-a promis pentru telefonu fix, că pe viitor nu voi mai plati 35 de lei ci numai 19 lei .
    Totodata, m-a convins să inchei un contract cu ,,Vodafon” pentru telefonul mobil, in suma de 24 lei pe luna, contract care a fost incheiat si semnat.
    In aceiași zi insă am acceptat contractul pentru telefonul mobil cu furnizorul ,,Orange România”,
    Evident, nu pot avea doi furnizori de unul și același serviciu, astfel imediat tot la data de 18.01.2023, data contractării, am transmis la ,,Vodafon”, prin E-mail To [email protected] că am anulat contractul cu ei. Până în prezent nu am primit tichet de telefon mobil, nu am primit nimic de la ,,Vodafon”.
    Dacă în termen legal de 30 de zile nu-mi comunică acordul anulării contractului, îi dau în judecată .

    • Buna,

      Eu am pe vecina mea care plateste 80ron/luna si as dori sa o ajut sa inchida acest abonament penibil… nu stiu toate datele dar am inteles ca are telefon primit de la ei … cum sa procedez?

      Multumesc
      Gabi

  5. „important este să nu dai înapoi și să îți impui dorința de reziliere în ciuda tuturor tertipurilor la care pot apela ei”
    ….
    ” în final, nu am mai reziliat abonamentul de la Vodafone. Mi-au făcut o ofertă mult mai bună decât la concurență, așa că am rămas client Vodafone”

    LOL

    pe *222 nu mai merge. O zis tanti să-mi iau modemul la subțioară și să fac o plimbare la dânșii. Wish me luck!

    • Ehe, m-ai prins! Într-adevăr, când scriam prima frază mă gândeam la metodele lor de a te amenința / speria cu taxe și altele de genul. Succes! Bine de știut că nu mai merge acel număr. Așteptăm noutăți.

  6. uite cum am fost pacalit eu si mailul pe care l-am trimis catre vodafone
    Solicitare reziliere contract
    Revin cu al 3-lea mail, imi cer scuze pentru acest lucru.
    Am fost iar la sediul Vodafone si m-am lamurit. Am facut contract fara sa stiu!
    In luna 8-a 2020 am incheiat un contract pe 2 ani iar la incheierea contractului mi s-a spus ca am optiunea sa primesc HBO gratis 1 an sau un dispozitiv Top Box (sau ceva similar) pe care nu-l aveau pe stoc. Dupa aproximativ 18 luni am fost in sediul Vodafone sa renunt la serviciul primit gratis, adica HBO. Am intrebat clar daca se poate si nu se prelungeste abonamentul din cauza aceasta si mi s-a confirmat ca este posibil de catre angajatul Vodafone. Azi, am revenit in sediul Vodafone sa cer iarasi lamuriri cum s-a putut prelungi contractul fara ca eu sa stiu, dupa ce ieri mi s-a spus ca l-am prelungit telefonic.
    Am ajuns la concluzia ca am fost mintit si inselat de cea care a scos serviciul HBO, daca imi spunea ca prelungesc abonamentul l-as mai fi platit 6 luni pentru ca aveam de gand sa reziliez oricum contractul cu Vodafone din cauza prea multor probleme cu internetul (am trimis cateva sesizari in acest sens in trecut de aceea am si servicii RDS pe care le platesc in paralel)
    Am intrebat clar daca prelungesc abonamentul si mi-a zis ca NU! Mi-a cerut SMS-ul primit pe telefon si se pare ca prin acel sms am prelungit contractul (ce inselatorie).
    Am fost convins ca mi-am indeplinit obligatiile contractuale si eram convins ca luna viitoare se incheie contractul de aceea am cerut rezilierea cu data scadenta a lunii viitoare.
    In acest sens, va solicit sa anulati abonametul fara a cere nici un fel de sume de bani ca despagubire deoarece luna viitoare se incheie perioada contractuala initiala si nu mi s-a adus la cunostinta ca se prelungeste abonamentul prin scoaterea unui serviciu primit initial gratuit.
    Nu voi plati oricum nicio taxa indiferent daca ma vor contacta firmele de recuperari creante, le voi rade in nas si vor lua praful de pe toba. (o sa ma concediez singur)
    Cum toata viata mi-am achitat obligatiile, la randul meu nu suport sa fiu inselat apeland la tertipuri josnice.
    De asemenea solicit ca datele mele sa fie scoase din orice baza de date si sa nu fiu contactat sub nicio forma cu orice fel de oferte de vreaun fel din partea vodafone sau a partenerilor. Voi face si o cerere scrisa in acest sens cand ma voi duce (a 3-a oara) luni 10.07.2023 la sediul Vodafone Ploiesti. Repet, NU SUNT DISPUS sa achit nici un fel de taxe de despagunire pentru ca nu am creat vreun prejudiu, eu m-am achitat de obligatiile contractuale.

  7. Sâmbătă 15 iulie 2023 am acceptat oferta Vodafone pentru numărul de telefon 0723xxxxxx. Am primit un aparat mobil inclus în abonament. Nu mi s-a comunicat nici verval, nici în scris (sms) care este termenul în care puteam renunța la noul contract.
    Joi, 20 iulie 2023, am revenit la ora 18, la aceeași reprezentanța Vodafone, am returnat telefonul mobil. A fost primit telefonul pentru că era sigilat și am fost asigurată că nu trebuie să mai fac nimic, că voi reveni la vechiul abonament și la vechiul statut de abonat liber de contract. La ora 18:30, când deja părăsisem imobilul din Bulevardul Constructorilor, am fost apelată de angajatul Vodafone de acolo să îmi comunice că trebuie să mă întorc pentru că „șeful mare” a spus că nu mă pot răzgândi. Le-am amintit că nu mi-au comunicat în ce termeni mă pot răzgândi și că m-au asigurat că va fi reziliat contractul. Nu este posibil să mi se comunice pe stradă că nu pot rezilia noul contract când eu am plecat liniștită din magazin, fără telefon mobil de la ei, cu asigurarea verbală că nu mai trebuie să fac nimic, că au rezolvat cererea mea. Am comunicat la ora 19 la *222 și au zis că nu se poate rezolva din call center. Practic, Vodafone își bate joc de mine.
    Doresc să primesc documente cu rezilierea contractului din 15 iulie 2023, pentru că am fost lăsată să plec din magazin fără aparatul inclus în abonament și am fost asigurată că s-a efectuat rezilierea.
    Contractul este pentru numărul de telefon 0723xxxxxx, cnp 2xxxxxx, Adriana.
    Nu există documente probatorii de atașat, dar au înregistrat o discuție la *222, azi 20 iulie 2023, ora 19 (aproximativ).

  8. Deci eu sunt in afara perioadei contractuale, și totuși mă pun sa aștept 30 de zile, ceea ce mă duce la gândul că o să îmi mai pună o factura de an moca, ceea ce mi se pare abuziv…

    • Îmi poți spune cum s-a incheiat. Eu am făcut cererea pe data de 09.11.2023, făcând 30 de zile pe 09.12.2023, perioada de facturare fiind până pe 07.12.2023. Am primit o nouă factură cu abonament pe perioada 08.12.2023 – 07.01.2024. Aștept un răspuns de la ei.

  9. Cel mai mare calvar a fost sa reziliez un contract cu Vodafone in 2013. Un proces atat de lung si de complicat (din partea lor) incat am sechele de fiecare data cand ma suna cineva de la ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.