Mi-a fost refuzată portarea la YOXO

Așa cum spuneam în acest articol, de curând am decis să mă portez la YOXO. Trecerea se făcea de la un abonament Telekom, portare care însă nu a avut succes.

Nu știu din ce motive, cei de la Telekom au respins această cerere. Nu știu cum funcționează, mai precis, portarea de la un operator la altul, atunci când ești pe abonament, dar sunt sigur că nu e nici o companie încântată atunci când primește o cerere de portare. Pierd un client, vorba aia.

Cert e că probabil nu voi face o cerere de portare la YOXO. Nu înainte de a rezilia cu Telekom, pentru a mă asigura că numărul meu e la liber și că portarea poate fi realizată fără probleme.

Momentan mă folosesc de un număr oferit de ei și de prima luna gratuită. Sper să testez 5G-ul zilele acestea, așa că vă țin la curent cu noutățile.

Distribuie articolul:

5 comentarii

  1. Acum 4-5 luni am facut portarea de la Telekom la Yoxo. Mai intai am reziliat contractul cu Telekom (a fost usor pentru ca aveam abonament fara perioada contractuala), am asteptat (~30 de zile) pana s-a facut trecerea de la abonament la cartela prepaid, apoi am facut portarea. Si totul a decurs normal.

Dă-i un răspuns lui Adrian BolocanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.