M-am trezit cu o comandă anulată la eMAG

La propriu. Zilele trecute am rupt husa telefonului încercând să o dau jos. Era realizată dintr-un plastic ceva mai rigid, așa că mereu aveam de muncă ori de câte ori îmi propuneam să o dau jos.

Într-un final, după ani de utilizare, a cedat. Prin urmare, am zis să caut o husă pe eMAG. Mai am trei huse în pentru el, însă nu îmi plac prea mult și totodată nu mi se pare că oferă prea multă protecție.

Mai mult decât atât, obișnuiesc să schimb husele între ele din când în când, întocmai pentru a schimba aspectul telefonului. Prin urmare, orice opțiune nouă e bine-venită!

După ce i-am montat folia de silicon de la Alien Surface, am zis că merită ceva protecție suplimentară în zona camerelor. Așa că am ales să comand o husă cât mai strong, care să îngroape camerele mai mult și să fie protejate. Modelul ăsta l-am ales, comercializat de un seller, nu chiar de eMAG.

Găsisem inițial varianta pe negru, dar am zis să încerc ceva mai exotic. Așa că am ales varianta albastră.

Am făcut comanda joi iar până azi dimineață nici un semn. M-am trezit cu transfer de la eMAG și nu știam de ce. Făcusem o cerere de retur pentru alt produs, însă optasem pentru voucher. Suma nu era aceeași, oricum.

Intru pe mail și văd asta:

Interesantă situația, nu am mai pățit până acum. Sigur, nu m-am bucurat. Aș fi preferat să mi se spună asta vineri, nu să aștept câteva zile în zadar. În final, am comandat același model de husă, varianta black. Era și pe roz, doar că părea prea exotică + că prețul era mai mare.

Sper ca aceasta să fie livrată, mai ales că era ultimul produs pe stoc.

De altfel, altă situație interesantă marca eMAG: comandă Ștefania ceva cuțite pentru pictură, iar calitatea nu era deloc ok. Prin urmare, facem retur și cerem voucher, mai ales că aveam de gând să comandăm alt produs. Ei bine, voucherul trebuie aplicat doar pe o comandă integrală.

Altfel spus, am primit 50 RON voucher, aproximativ. Pun în coș husa de 25 de lei și cuțitele de 33 de lei și voucherul se aplică doar pentru suma de 25 de lei. Șmecher, nu?

Sigur, erau produse de la selleri diferiți, poate de asta. Doar că numai la ei găseam produsele de care aveam nevoie. Am fost nevoit să comand o brățară pentru smartwatch. Acum sper să se potrivească. La dimensiuni pare ok, dar la descriere nu e trecut și Huawei GT 3 PRO. Culmea că pe alte variante de culoare modelul ceasului era menționat, doar la cel comandat de mine nu. Rămâne de văzut dacă o fi ok, dacă nu… iar retur!

Voi ce experiențe ați mai întâmpinat cu eMAG în ultima vreme?

Distribuie articolul:

9 comentarii

  1. In decembrie am avut 5 comenzi anulate de la selleri, far anici un motiv, doar probabil din simplu fapt ca dau cu plata cand ajunge coletul la easybox. Cand comand de la selleri prefer sa comand cu plata la easybox tocmai pentru ca unii se fac ca uita de comanda, altii intarzie extrem de mult iar daca se intarzie mai mult de o saptamana, prefer sa anulez eu comanda.

  2. M-am trezit si eu cu o comanda anulata de eMag si apoi am avut surpriza sa gasesc in cont un voucher de 30 ron. A fost ok pana la urma, free money

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.