Cum trimiți indexul la E.ON pentru curent și gaz
Obișnuiesc să trimit în fiecare lună indexul la eOn la electricitate și gaz deoarece adesea au obiceiul de a exagera cu aproximările lor. Nu vreau să plătesc mai mult decât cheltuiesc, chiar dacă banii ăia plătiți în plus rămân în cont. În acest articol am decis să prezint modalitățile de trimitere a indexului la eOn.
E.ON pune la dispoziție mai multe metode de transmitere a indexului, așa că sigur găsești una care să fie cât mai ușoară pentru tine. Iată cum poți trimite indexul la E.ON gaze și electricitate:
- De pe pagina pentru Transmitere Index – click aici pentru a o accesa. Apoi, ți se va deschide o pagină unde va trebui să introduci codul de client, codul de încasare iar mai apoi vei putea introduce și indexul pentru a-l trimite;
- La fel de bine poți suna nonstop la numerele de telefon 0800 800 366 sau 0800 800 900, apoi asistentul virtual Ioana eu ajuta să transmiți indexul la E.ON. Apelul este gratuit;
- Poți trimite indexul la E.ON și prin SMS. Mesajul se trimite la numărul 0745 612 345 iar conținutul său trebuie să fie cam așa: INDEX COD DE ÎNCASARE și INDEXUL DE PE CONTOR;
- Din contul E.ON My Line, secțiunea Transmitere Index. Eu folosesc metoda aceasta.
Codul de încasare îl poți găsi pe factură. Acesta este format din 10 cifre și începe cu 2 sau 9. Indexul de pe contor este, de regulă, din 4 cifre, și nu trebuie să pui și 0 din față.
Ai trimis indexul greșit la EON? Ce ai de făcut!
Nu e o mare problemă dacă ai scris greșit o cifră atunci când ai transmis indexul. Practic, poți trimite indexul încă o dată iar acesta se va corecta.
Cam atât despre cum trimiți indexul la E.ON pentru curent sau gaz. Dacă ai neclarități, poți lăsa un comentariu, iar eu te voi ajuta.
Tot metoda 4 o folosesc și eu în fiecare lună.
Mai puțin atunci când vin ei sa citească, presupun.
Mama mea nu a beneficiat de ord.de urgență 27/2022 modificată prin 119/2022
A plătit pentru 155 kw consumați 309 lei adică 1,99 lei/kw.Acolo scrie 0,80 lei/kw.
Este corect d-le.inginer?
Îmi cer scuze! Vă rog să-i spuneți dv.Pe mine nu mă înțelege.
Mulțumesc respectuos
Bună seara, din păcate nu sunt inginer. Dar ar trebui să vă adresați celor de la eon pentru astfel de probleme.
Trebuie sa dezactivez o factura electronica și nu știu cum ma puteți ajuta?
Nu reușesc să transmit indexul prin aplicația My line
Bună ziua!
Este a treia zi când nu pot intra în contul meu pentru a vă transmite citirile
gaz
cod client 1000472305 cod încasare 2100634078
index contor 6444
energie electrică
cod client 1003037975
cod încasare 2201133607
index contor 3439
Ne-am mutat și am pus contractul de furnizare a gazelor pe numele nostru. Prima factură a venit pe 0. După mi-a cerut autocitirea. Noi ne știind că furnizorul a pus indexul pe 1 ,noi am scris mai departe indexul de pe contor. Acum ne confruntăm cu o factură se 2400 de lei. Se poate rezolva dacă factura este deja emisă?
Cum fac daca am transmis gresit indexul la curent (eon) si nu am observat decat cand am primit factura? 1000 kWh in plus!!
Urâtă problemă. Cel mai bine îi contactați pe ei direct.
Ai rezolvat cumva problema? Aceeasi o am si eu acum!
Bună dimineața,va rog să mă ajutați cu un sfat ,de curând mi s-a înlocuit contorul vechi cu unul nou electronic,iar când
dau indexul la lumina pe Nr de telefon la care răspunde ”ioana ghidul tau personal”intampin probleme nu știu cum să folosesc #unde să îl pun ,nu vreau sa primesc factura electronică ,multumesc