Cum trimiți indexul la E.ON pentru curent și gaz

Obișnuiesc să trimit în fiecare lună indexul la eOn la electricitate și gaz deoarece adesea au obiceiul de a exagera cu aproximările lor. Nu vreau să plătesc mai mult decât cheltuiesc, chiar dacă banii ăia plătiți în plus rămân în cont. În acest articol am decis să prezint modalitățile de trimitere a indexului la eOn.

E.ON pune la dispoziție mai multe metode de transmitere a indexului, așa că sigur găsești una care să fie cât mai ușoară pentru tine. Iată cum poți trimite indexul la E.ON gaze și electricitate:

  1. De pe pagina pentru Transmitere Indexclick aici pentru a o accesa. Apoi, ți se va deschide o pagină unde va trebui să introduci codul de client, codul de încasare iar mai apoi vei putea introduce și indexul pentru a-l trimite;
  2. La fel de bine poți suna nonstop la numerele de telefon 0800 800 366 sau 0800 800 900, apoi asistentul virtual Ioana eu ajuta să transmiți indexul la E.ON. Apelul este gratuit;
  3. Poți trimite indexul la E.ON și prin SMS. Mesajul se trimite la numărul 0745 612 345 iar conținutul său trebuie să fie cam așa: INDEX COD DE ÎNCASARE și INDEXUL DE PE CONTOR;
  4. Din contul E.ON My Line, secțiunea Transmitere Index. Eu folosesc metoda aceasta.

Codul de încasare îl poți găsi pe factură. Acesta este format din 10 cifre și începe cu 2 sau 9. Indexul de pe contor este, de regulă, din 4 cifre, și nu trebuie să pui și 0 din față.

Ai trimis indexul greșit la EON? Ce ai de făcut!

Nu e o mare problemă dacă ai scris greșit o cifră atunci când ai transmis indexul. Practic, poți trimite indexul încă o dată iar acesta se va corecta.

Cam atât despre cum trimiți indexul la E.ON pentru curent sau gaz. Dacă ai neclarități, poți lăsa un comentariu, iar eu te voi ajuta.

Distribuie articolul:

11 comentarii

      • Mama mea nu a beneficiat de ord.de urgență 27/2022 modificată prin 119/2022
        A plătit pentru 155 kw consumați 309 lei adică 1,99 lei/kw.Acolo scrie 0,80 lei/kw.
        Este corect d-le.inginer?
        Îmi cer scuze! Vă rog să-i spuneți dv.Pe mine nu mă înțelege.
        Mulțumesc respectuos

        • Bună seara, din păcate nu sunt inginer. Dar ar trebui să vă adresați celor de la eon pentru astfel de probleme.

  1. Nu reușesc să transmit indexul prin aplicația My line

    Bună ziua!

    Este a treia zi când nu pot intra în contul meu pentru a vă transmite citirile

    gaz
    cod client 1000472305 cod încasare 2100634078
    index contor 6444

    energie electrică
    cod client 1003037975
    cod încasare 2201133607
    index contor 3439

  2. Ne-am mutat și am pus contractul de furnizare a gazelor pe numele nostru. Prima factură a venit pe 0. După mi-a cerut autocitirea. Noi ne știind că furnizorul a pus indexul pe 1 ,noi am scris mai departe indexul de pe contor. Acum ne confruntăm cu o factură se 2400 de lei. Se poate rezolva dacă factura este deja emisă?

  3. Cum fac daca am transmis gresit indexul la curent (eon) si nu am observat decat cand am primit factura? 1000 kWh in plus!!

  4. Bună dimineața,va rog să mă ajutați cu un sfat ,de curând mi s-a înlocuit contorul vechi cu unul nou electronic,iar când
    dau indexul la lumina pe Nr de telefon la care răspunde ”ioana ghidul tau personal”intampin probleme nu știu cum să folosesc #unde să îl pun ,nu vreau sa primesc factura electronică ,multumesc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.