Cum a gestionat eMag o problemă foarte bine

E plin internetul cu articole drept critică pentru un magazin sau altul, despre nu știu ce servicii și chiar și eu am mai scris pe blog atunci când am fost dezamăgit de serviciile anumitor companii. Dar totuși încerc mereu să am o atitudine pozitivă, așa că am decis să scriu câteva rânduri de bine despre eMag.

Luni am avut o înmormântare și, pentru că sunt un client fidel aș spune al supermarketului eMag, am decis să cumpărăm sucurile și tot ce s-a putut de la ei. Am dat comanda joi cu speranța că va veni a doua zi – după cum se întâmplă de obicei.

Nu a ajuns vineri și nici sâmbătă, cu toate că Mega Image au garantat oarecum că voi primi coletul la timp. Am sperat că va ajunge luni dimineață, așa că am sunat curierul să-l întreb dacă ajunge până la ora 1 – atunci când aveam nevoie, iar răspunsul a fost clar nu. I-am zis deci că nu mai are rost să le aducă până la mine, deci am refuzat comanda.

Iar pentru a-și cere scuze, Mega Image mi-a oferit un voucher de 20 de lei. Poate că nu e mult, dar cumva prin intermediul acestui voucher au reușit să mă convingă de faptul că le pare rău și nu vor să mă piardă de client.

Am dat chiar și o altă comandă, pentru că de la ei iau adesea alimentele de bază, iar cu voucherul acela am scos din calcul transportul. Iar când voi mai avea nevoie de ceva, probabil că tot la ei apelez.

Oare de ce nu iau exemplu de la ei mai multe magazine?

Distribuie articolul:

5 comentarii

  1. Nu e mega image ne vina, sunt astia de la fan courier (si nu numai) incompetenti. Am realizat ca uneori ar veni coletele mai repede prin posta decat prin fan, cel putin in Cluj.

    • Cargus a livrat, doar că au ajuns târziu coletele la ei. Chiar dacă am făcut comanda joi. ei au predat coletele vineri pe la amiază parcă.

  2. Nu pot sa-ti dau dreptate aici pentru ca incompetenta si indolenta nu se cumpara cu 20 de lei. Daca pe site au un anumit termen de livrare si nu-l respecta odata din cauze independente de ei (gen sosele inzapezite sau mai stiu eu ce calamitate naturala) atunci e de inteles. Insa daca iti dau un termen de livrare si nu-l respecta pentru ca n-au stoc pentru produsele alea sau pentru ca folosesc cu buna stiinta (pentru ca e ieftin) un curier care nu livreaza la timp deoarece e mai degraba un intermediar infect atunci e ticalosie din partea lor si n-ar trebui sa accepti „mita”.
    Mie Amazon imi trimite adeseori cu posta clasica o serie de comenzi si-mi ajung in 48, maxim 72 de ore, iar atunci cand n-au stoc disponibil ma anunta si-mi ofera posibilitatea sa anulez comanda. Ceea ce fac ei e orice numai business just nu, dar asa e in Romania…

  3. Daca vrei sa vezi partea plina a paharului atunci alegerea lor de a-ti oferi un voucher, indiferent de valoarea lui, este de bun augur. Dar daca vrei sa fii negativist, sa arunci cu de toate, atunci orice ar fi facut nu repara greseala lor.
    Stay positive!

  4. M-ai facut curios si am intrat sa vad cum sta treaba cu supermarketul eMag. Mi se pare foarte tare, cel putin preturile la sucuri sunt foarte bune. 8 lei pe 2 sticle de cola la 2 litri, adica cu cel putin 2 lei mai putin decat in magazine.

    Burn? 3 lei, eu il iau zilnic cu 4 lei de la magazine. Preturi bune, o sa imi iau si eu o comanda de cateva sute de lei cand o sa imi sara tigla, ca sa nu mai vad magazinele cel putin 2 luni.

Dă-i un răspuns lui Adrian BolocanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.