Ce faci când ai pierdut bonul și ai nevoie de garanție

Sunt fan FIFA, fiind practic cam singurul joc cu care îmi mai pierd timpul. Așa că de-a lungul timpului am schimbat câteva controllere. O bună perioadă de timp, am folosit controllerul Genesis PV58, cumpărat din Altex. E wireless, se simte bine în mână, funcționează destul de ok.

Primul a sfârșit destul de prost, așa că am decis să cumpăr altul la fel. Zis și făcut. Merg în Altex, cumpăr controllerul și mă bucur de el. Doar că nu pentru mult timp. După o sesiune de FIFA cu un prieten, pur și simplu controllerul nu a mai vrut să meargă. Din senin, fără să-i pocnesc una. Chiar îmi pare rău că s-a stricat de capul lui, fără să-l ajut eu. Să aibă motiv să se strice.

Are 4 led-uri care clipesc într-una și cam atât. Cică e în modul de împerechere, dar nu se împerechează nici să-l ia dracii. Am schimbat drivere, actualizat, schimbat sistem de operare, încercat și pe alt laptop. Dar tot nu vrea.

Problema cea mai mare e că nu am păstrat bonul, așa cum de regulă o fac. L-am aruncat sau l-am pus cine naiba mai știe unde? Cert e că nu-l am.

Azi am revenit, după mult timp, asupra acestui controller. Am încercat să-i dau de cap, dar nimic. Așa că zic să îmi încerc norocul și le dau un mesaj pe Facebook celor de la Altex. Le explic cum stă treaba și mi-au cerut număr de telefon și adresă de mail. Cică ar fi trebuit să îmi înregistreze comanda cei din magazin, sau ceva de genul. Doar că nu au făcut-o.

Le-am dat datele, au căutat, dar cică nimic. Și m-au lăsat cu ochii în soare. Practic, nu am bonul și probabil că nu pot beneficia de garanție. Și e al naibii de frustrant.

Nu pot beneficia de garanție pentru că nu am bonul și aparent altceva nu pot face. Am dat un mesaj pe Facebook și celor de la Genesis, poate îmi sugerează ei vreo soluție deși mă îndoiesc să existe. Dar speranța moare ultima. Sunt oricum foarte dezamăgit de cei de la Altex, speram să fie ceva mai receptivi.

Sau poate mă salvați voi… Există vreun mod de a beneficia de garanție dacă ai pierdut bonul?

Distribuie articolul:

9 comentarii

  1. Eu inca am ambalajul si bonul, doar ca bonul are o ruptura, nu ii rupt in doua da ii destul de grav, mai beneficiez de garantie?

Dă-i un răspuns lui StefanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.