Un aspect important atunci când îți alegi găzduirea: suportul

Comunicarea ar trebui să fie folosită mereu. Indiferent că doar socializăm, ne aflăm la o cafea, în parc sau la job, trebuie să comunicăm mereu cu cei din jurul nostru chiar dacă uneori nu folosim limbajul obișnuit și poate comunicăm doar din priviri. Ei bine comunicarea este foarte importantă și atunci când îți alegi găzduirea.

Atunci când ai un blog și ești pretențios, nu de puține ori te trezești că parcă nu-ți mai place tema, că vrei să schimbi ceva. De cele mai multe ori nu te pricepi să faci acel ceva. Astfel ajungi să ceri ajutorul celor de la găzduire care, în opinia mea, nu sunt chiar obligați să te ajute în acest sens pentru că nu ține de ei.

Zilele acestea m-am confruntat de câteva ori cu câte o problemă. Neștiind ce și cum să fac, l-am contactat pe Andrei Chira de la Simplenet. Mai mult decât atât, l-am contact pe Facebook, nu folosind sistemul de tichete, așa cum ar fi fost normal.

Acesta mi-a răspuns foarte repede chiar dacă probabil avea și el treburile sale. De asemenea mi-a oferit și niște sfaturi foarte prețioase de care am ținut cont și datorită acestora blogul arată acum așa cum arată.

Așadar, acesta este doar un alt motiv pentru care recomand Simplenet (exceptând viteza mare de încărcare și calitatea superioară a găzduirii). Recomand Simplenet și pentru faptul că m-am bucurat de un suport pe care nu cred că îl întâlnești la fiecare firmă de găzduire.

Distribuie articolul:

5 comentarii

  1. E foarte important sa ai un host bun si asistenta aprope instant. Si daca mai si inveti cate ceva de la el/ei si mai bine. Poate se vor face cu un articol gratuit, pentru generozitatea lor. Nu Adi?

  2. Nu vad nimic anormal in a face reclama (mai mult sau mai putin mascata) pe un blog. Pana la urma, trebuie si banii sa vina de undeva , nu?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.