Și am găsit problema la mașină
Scriam într-un articol precent că stau fără mașină de vreo 2 săptămâni. Ieri am rezolvat însă mașina în sfârșit, după două săptămâni de coșmar în care cred că și-au mai făcut apariția câteva fire de păr alb. Dar să reiau de la început, pentru că poate vor fi oameni care caută soluții de acest gen, așa că ar putea-o găsi aici.
Am un Golf 4 1.6 AZD, motor în 16 valve. Pe la 80-90 s-a aprins EPC și am rămas fără accelerație. Oprit/pornit iar motorul în câteva rânduri cât a mers, până nu a mai mers deloc. Am mers în primul service, am testat o clapetă SH și nu mergea adaptată. Apoi nu au mai vrut să-și bată capul. Am mers la service-ul nr 2, acolo am luat iar la rând dezmembrările pentru a căuta clapetă de accelerație, EGR, pedală de accelerație. Numai nu voia. Apoi am schimbat calculatorul ECU, tot nu a mers. Rămânea premisa că ar fi niște fire împușcate.
A luat apoi o clapetă și sondă lambda – care e dusă și ea – de la altă mașină, iar mașina mea a mers. Ciudat oarecum pentru că apoi ar mai fi încercat 2 clapete și 2 sonde care nu au mers. Mna belea. A ajuns apoi la 2 fire cu defecte iar acum mașina merge și sper să nu mai facă pauze de genul ăsta.
Așa că, poate o fi aceeași problemă și la tine dacă ai simptome asemănătoare.
BAD problem solved.