Ridesharingul este chiar o treabă bună

Dacă ești dintr-un oraș mai mare decât Suceava, te gândești probabil că uite bă, a descoperit și ăsta apa caldă. Deși, dacă privim la anumite orașe mari, apa caldă e o raritate.

Cert e că în orașele mici anumite servicii au ajuns mult mai greu. Iar întârzierea lor este explicată de cererea nu la fel de mare precum în orașe cu mai multă lume. Dar, odată ajuns Bolt în Suceava, chiar simt că am descoperit focul. Apropo, dacă tu nu ai descoperit Bolt până acum, ai putea folosi codul meu și avem amândoi de câștigat.

Într-un oraș ca Suceava, nu ai nevoie prea des de taxi. Dacă ai mașină personală, sigur o vei folosi pentru a merge la cumpărături – atunci când ai bani să faci mai multe – iar dacă e vară și frumos, mergi pe jos.

Sunt și situații când totuși nu se poate întâmpla asta. Vrei să mergi la un eveniment și să te bucuri de 2-3 beri, atunci lași mașina acasă, iar picioarele nu mai sunt la fel de încântate de ideea de a se plimba, precum în mod obișnuit. În astfel de momente, sunt două opțiuni, căci mersul pe jos îl excludem, îl îngropăm și îi dăm foc. Anume taxi sau Bolt. Că atât avem în Suceava, de unde mai mult?

Poți alege să suni la taxi, să-ți răspundă o don`șoară care vorbește pe repede înainte, încât nu înțelegi nimic, mai ales dacă luăm în calcul și alea 2-3 beri, ori poți intra pe aplicație să chemi un bolt.

Dacă mergi pe prima variantă, vine un nene supărat pe viață, cu un Logan obosit și murdar. Pe lângă faptul că vezi în ochii lui că nu se bucură deloc să îi fii client, fie te bate la cap tot drumul, fie te obosește cu muzică proastă. Apoi e problemă cu banii, că nu are rest, că nu poți plăti cu cardul șamd. Iar dacă nu lași bacșiș, să nu îți mai dorești să dai ochii cu el.

Varianta numărul doi implică din start o mașină mult mai bună și mai confortabilă. Deși sunt și p-aici excepții, șoferul cel mai probabil că te va lăsa în pace și nu-ți te va forța să-i asculți muzica. Va fi politicos, iar cursa va fi mai ieftină.

Drept urmare, de ce să mai folosești taxi? Eu nu știu.

Mergând spre casă de la ceva eveniment cu muzică folk, mașina de la Bolt cu care mă deplasam s-a intersectat cu un taxi, într-un oraș destul de gol, așa că mă gândeam… chiar au mult de pierdut cei din urmă. Asta deoarece nu mai ai nici un motiv pentru a chema un taxi clasic.

Eu merg rar cu taxiul, adică de 2-3 ori pe an, maxim. Dar de când cu Bolt, chiar nu am mai luat vreun taxi. Apropo de taxi, în urmă cu câteva ore în Suceava s-a întâmplat asta:

Ce face foamea din om, nu?

Oricum, întrebarea e alta: taxi clasic sau serviciu de ridesharing, oricare ar fi el?

Urmărește-mi blogul pe Google News.

Distribuie articolul:

7 Comentarii

  1. Depinde acum si de starea vremii si de alti factori . Acum cateva luni am platit pentru o cursa cu o firma de ride sharing pentru o distanta de 5 km fenomenala suma de 150 de lei , bani care mi-au fost decontati ca altfel nu ma riscam sa platesc o asa suma imensa

    • Ridesharingul a devenit piraterie pe față. Spre exemplu în București, în funcție de ore unde este flux si trafic, in funcție de vreme, în aplicație totul devine DINAMIC, tarif dinamic. Adică aplicația este programată să mintă și să te facă de bani, legal și simplu. Cu Uber mai merge iar Bolt a devenit o mizerie cu preturi de până la 500% față de o cursă la tarif obișnuit.

Spune ceva

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.