Cauzele care duc la închiderea conturilor de Revolut

Încă de când am scris un articol ceva mai mare despre Revolut, am intrat în câteva grupuri de Facebook pentru a-l distribui. Nu am ieșit din ele imediat după, ci am rămas, iar din când în când mai ajunge câte o postare de acolo la mine în newsfeed.

Mai nou, văd că tot mai multe persoane se plâng că le-a fost șters contul de Revolut. Drept urmare, ajung să întrebe în grup de ce le-a fost șters contul.

Cele mai multe dintre comentarii sună ceva de genul „știi tu de ce”. Dar majoritatea se scuză și zic că nu au făcut nimic ce ar putea fi incorect, să zic așa.

Acum… din ce citeam prin comentarii oamenii ziceau că dacă primești sume mari pe acolo, pe care nu le poți explica, s-ar putea să ți se închidă contul.

Din câte văd pe site-ul lor, sunt mai multe motive pentru ți s-ar putea închide contul de Revolut. Printre acestea, le regăsim pe următoarele:

  • dacă suspectează un comportament fraudulos din partea clienților;
  • dacă nu oferi anumite informații solicitate, atât către Revolut cât și a altor entități care acționează în numele Revolut. Să fie oare vorba și despre ANAF aici?
  • dacă se încalcă termenii și condițiile în mod grav, repetat sau nu remediezi asta;
  • dacă folosești aplicația în mod dăunător pentru sistem;
  • dacă ești dator la Revolut și nu dai banii înapoi, ți se închide contul;
  • dacă ai fost declarat falimentar;
  • dacă ești intermediar. Asta ar presupune să primești bani de la x și să trimiți la y deseori. Vor vedea asta ca pe o problemă, deci un motiv în plus pentru a-ți închide contul;
  • lumea mai spune că un cont de Revolut s-ar putea închide și în cazul în care folosești serviciul pentru un business, fără a folosi un plan corespunzător. De exemplu dacă primești des bani de la diferite persoane, ar putea vedea asta ca pe o problemă;
  • dacă legea, o reglementare anume, o hotărâre judecătorească sau un îndemn din partea Protecției Consumatorului impune asta.

Tot ei zic că pot închide conturi de Revolut și din alte motive, dar te vor anunța înainte. Și nu prea poți face nimic împotriva acestei decizii.

Interesant e că lumea spune că îți poți face un alt cont dacă primul ți-a fost închis. Să fie chiar așa, oare? Ori să fie această posibilitate doar în cazul celor care au decis din proprie inițiativă să-și închidă contul.

Ați pățit să vi se închidă contul de Revolut? Bănuiți cauzele?

Distribuie articolul:

9 comentarii

  1. Cont Revolut persoana fizica / juridica – ambele inchise. Motivul, reziliere unilaterala a contractului – NECUNOSCUT. Nu au dorit sa ofere informatii suplimentare – cont PJ UK – am deschis caz la autoritatile locale, dupa 60 de zile au eliberat si banii din cont.
    PF – inchis de 3-5 ori venit cu hartie de la ANAF redeschis – contul a fost inchis imediat dupa ce am efectuat plati un US / Egypt / Turcia / RO (la duplicare chei si ochelari)

      • In 60 de zile îmi vor dezactiva contul. Am restricție pe retrageri ATM, transfer pe alte conturi revolut, top up cont. Momentan aștept să îmi transfer banii in ING. Tranzacția e in pending. Nu mi au fost oferite explicații,dar bănuiesc că este din cauza faptului că le am raportat retrageri suspecte din contul meu. Au investigat timp de 3 zile și apoi au ajuns la concluzia că îmi închid contul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.