Prima țeapă de Black Friday vine de la Flip.ro

Ați auzit de Flip.ro, da? Fac parte din grupul eMAG. Ei iau telefoane, la recondiționează și la vând mai departe. Deși nu am folosit vreodată platforma, nu pot să neg că nu am admirat conceptul, ci dimpotrivă. Mi-a plăcut și îmi place în continuare ideea lor de business.

Au făcut și ei Black Friday, iar pentru a avea o șansă în fața fratelui mai mare, eMAG, l-au început de azi, joi, de la ora 7. Au promovat intens ideea că va fi iPhone SE la 99 RON. Nu mi-ar fi stricat un telefon de rezervă, mai ales că telefonul lui Ștef face mofturi deja și anunță că ar trebui schimbat în viitor. În plus, ar fi distractiv să testez un iPhone, fie el din generație veche.

Așa că, fiind oricum treaz la ora 7, am intrat să dau câteva refreshuri. A început evenimentul, adaug produsul în coș și valoarea era de 370 și ceva de lei. Sau pe acolo. Mă uit la el.. varianta de 32 GB. Intru pe pagina de produs, să selectez opțiunea de 16 GB. Nimic. Mă întorc pe homepage, acolo afișa clar varianta de 32 GB la 99 de lei, așa că adaug iar în coș.

La un moment dat, apare el ca valorând 99 de lei, dar până să finalizez comanda… gata stocul. Poate că am pierdut eu câteva secunde importante pentru a selecta easyboxul dorit și în timpul ăla s-a epuizat stocul, nu știu. Cert e că nu a funcționat cum trebuie de la bun început, ceea ce mă determină să o etichetez ca pe o mică țeapă.

Care a fost justificarea celor de la Flip?

Le-am dat mesaj să-i întreb de ce am avut parte de prețul de 370 de lei, dacă pe homepage apărea că e 99. Au început să folosească doar scuze atât de penibile, încât mi-au lăsat un gust amar. S-au legat de cache, de stocul limitat la doar 100 de produse, la faptul că stocurile s-au epuizat repede iar eu nu m-am mișcat bine șamd. Mi-aș fi dorit doar să spună că a fost o eroare a site-ului sau ceva de genul. Să își asume. Dar nu este loc pentru asumare pentru astfel de magazine online.

Voi v-ați luat deja prima țeapă de Black Friday, sau urmează?

Distribuie articolul:

14 comentarii

  1. Urât din partea lor. Atât eu am avut o experienţă aiurea cu ei cât şi alte persoane. La servis unde am dus un iPHONE cumpărat de la ei erau şi alte persoane care veniseră cu telefoane cumpărate de la flip defecte în doar câteva luni. M-am gândit să mai iau şi eu ceva de la ei dar au preţurile destul de mari chiar dacă este Black Friday. Când cumperi un telefon de la ei şanse mari sunt să se strice bateria. Am auzit la mai mulţi că după 4 -6 luni bateria este gata. Şi eu am păţit să am probleme cu bateria şi cu difuzoarele. Bateria numai era în garanţie, fiind doar 3 luni garanţia.
    Când am cumpărat un telefon de pe olx am schimbat bateria imediat pentru că ştiam că voi avea probleme peste câteva luni sau 1 an.

  2. Nu inteleg de ce site-urile astea care deja sunt considerat mari, cu putere de marketing si tot ce trebuie, nu dezvolta si ei un mod sa rezerve produsul pe sesiunea ta (care expira dupa 5 minute, gen), daca l-ai adaugat in cos.

    Sigur nu esti doar tu cu acest gust amar, au fost mai multi asa!

    Scuza ca nu ai fost prea rapid, mi se pare ciudata intr-un business unde vorbim de milioande de $.

    • Au fost destui, am văzut atât pe Facebook la comentarii cât și pe diferite grupuri. Mi se pare că toată această strategie de a pune un astfel de produs ”momeală” face mai mult rău decât bine. Dar multe magazine online nu înțeles asta.

      Eu am fost rapid, căci mă pricep la astfel de reduceri. Era bun să fi făcut comanda la valoarea de 380 lei sau cat era și o reglau ei după, dar deh… Oricum, foarte prost stă Flip la comunicare, asta-i clar.

  3. Nu am luat nici o teapa, cumpar produse cand am nevoiele de ele nu cand sunt la “reducere”.
    De exemplu, am asteptat reducerea la un volan Logitech G29, iar de la 1549 lei cat a fost in ultimele luni l-am luat la 1199 lei.

  4. Noroc cu clipul lui Dan Dragomir care mi-a intarit convingerea ca sunt neseriosi si practica un marketing ambiguu.Folosesc metoda inducerii in eroare..cica „nou” e 2000RON iar ei il vand cu 1600.Iar cand am intrat pe site-ul emag sa vad si eu cat e domne „nou”..ei bine pretul de „nou” era 1800.
    Iar faza patita de tine cu ei de black friday am patit-o cu emag..pentru un samsung galaxy A50 ce aparea la 999RON(nou).Il adaug in cos si cand sa finalizez comanda,ce sa vezi,ii crescuse pretul la 1400 iar la vanzator nu mai aparea emag ci alta firma.Ok,renunt la comanda..caut din nou modelul vandut de emag…nu mai era pe”stoc”.Intru dupa cateva ore,il caut si ce sa vezi..apare din nou pe stoc ,vandut tot de emag ,aceeasi culoare acelasi pret de 999 RON.Il bag in cos si imediat i se schimba pretul in sens crescator.Nu cred ca a fost o hiba a site-ului pentru ca am dat refresh de mai multe ori si telefonul aparea in stoc la aceeasi suma si vandut tot de emag. Prin urmare am renuntat la comanda si l-am luat cu tot cu 999RON plus cadou un acumulator de 10000mA de la alt magazin care nu a practicat mizeria emag.

  5. Nu mai fiti carcotasi, eu de la ei mi-am luat telefonul si sunt multumit. E greu sa faci fata unui flux imens instant de fomo-lai 🙂 si nu vreau sa fiu rau ca voi dar „fiind oricum treaz la ora 7” e funny.

Dă-i un răspuns lui Adrian BolocanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.