Mi-a fost refuzată portarea la YOXO
Așa cum spuneam în acest articol, de curând am decis să mă portez la YOXO. Trecerea se făcea de la un abonament Telekom, portare care însă nu a avut succes.
Nu știu din ce motive, cei de la Telekom au respins această cerere. Nu știu cum funcționează, mai precis, portarea de la un operator la altul, atunci când ești pe abonament, dar sunt sigur că nu e nici o companie încântată atunci când primește o cerere de portare. Pierd un client, vorba aia.
Cert e că probabil nu voi face o cerere de portare la YOXO. Nu înainte de a rezilia cu Telekom, pentru a mă asigura că numărul meu e la liber și că portarea poate fi realizată fără probleme.
Momentan mă folosesc de un număr oferit de ei și de prima luna gratuită. Sper să testez 5G-ul zilele acestea, așa că vă țin la curent cu noutățile.
Acum 4-5 luni am facut portarea de la Telekom la Yoxo. Mai intai am reziliat contractul cu Telekom (a fost usor pentru ca aveam abonament fara perioada contractuala), am asteptat (~30 de zile) pana s-a facut trecerea de la abonament la cartela prepaid, apoi am facut portarea. Si totul a decurs normal.
Daca făceai puțin scandal se rezolva.
Ăștia de la Telekom sunt penibili…nu te lasă să îți portesi abonamente în alte rețele….iar dacă vrei să te portezi din alte rețele la ei tot pe abonament acceptă.
Cred că așa voi face și eu.
Nu ar fi trebuit să refuze dacă abonamentul e în afara perioadei contractuale…
Așa ar fi fost normal.