Mai merită să te promovezi pe bloguri?

În opinia multora, răspunsul este negativ. În cei aproape 10 ani de când scriu pe aici, s-a cântat prohodul blogurilor de n ori. Iar acum, de când cu influencerii, atenția acordată blogurilor este din ce în ce mai mică.

Bine, adevărul este că în ultimii ani numărul de bloguri pe care chiar se muncește a scăzut drastic. Mai apar nume, dar majoritatea dispar la fel de repede. Alții se reorientează și probabil că fac bine.

Poate că e oarecum firesc să te întrebi dacă mai merită să îți promovezi sau nu produsul ori serviciile pe un blog. Cine mai citește bloguri?

Ei bine, eu m-am întors la treabă de ceva timp pe aici. Iar de atunci am mai povestit despre diferite produse sau servicii folosite de mine. O să fac asta și în continuare, deoarece scopul meu este acela de a oferi conținut util. Cumva acesta a fost și motivul pentru care blogul a apărut în urmă cu mult timp.

Cifrele au crescut frumos, constanță există și sper că trendul natural de creștere va continua în același ritm.

Unul dintre articolele în care promovam un serviciu pe care îl folosesc și acum, le-a adus 17 clienți noi. Iar asta într-o perioadă nu foarte lungă de timp, fără ca articolul respectiv să beneficieze de trafic grămadă.

Puțin, dar bun, cum s-ar spune.

Blogul meu e încă unul dintre cele mici, irelevant pentru mulți din industrie, însă e o dovadă clară a faptului că potențial există cu grămada și cel mai probabil va exista mult timp de azi înainte. Important e să ai ochi ca să-l poți vedea.

Atât.

Distribuie articolul:

7 comentarii

  1. Si mai e ceva, pe blog pot sa scriu un evergreen valabil multi ani, pot sa ii fac update, pot sa fac orice. Pe video dispari dupa primul spike de trafic!

    Eu pot da textul clientului sa isi spuna opinia, pe video nu poti munci ore ca apoi sa il refaci.

    Am scris si facut o mica comparatie vlog vs blog prin februarie, aici.

Dă-i un răspuns lui Andrei BucurAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.