eMag vine cu o inițiativă mișto: „Deschide România”
Am citit știrea aici și mi-a plăcut, așa că am zis că-i musai să scriu și eu despre.
Pe scurt, eMag dorește să promoveze antreprenoriatul în România încurajând antreprenorii români să se înscrie în eMag Marketplace. Desigur, este vorba despre acei antreprenori care realizează diferite produse românești. Deci e ceva gen cum a fost (că parcă nu mai este) legea care impunea supermarketurilor să vândă mai multe produse românești.
Un astfel de lucru vrea să facă și eMag, iar fiindcă nu e vorba de politică, cred că o să aibă și succes.
Probabil că nici nu mai e nevoie să spun care sunt oportunitățile. Totuși, să fii un mic antreprenor cu un mic business și să ai produsele la vânzare pe eMag, e mare lucru. Cu siguranță ai acces la o piață de clienți mult mai mare, deci ai mai multe șanse ca lucrurile să meargă bine.
Iar comisioanele (pentru că nu e chiar gratis să vinzi pe eMag) pentru cei care intră în acest program vor fi cu 50%. ONG-urile vor avea comision 0%.
Cei de la eMag se așteaptă ca în primul an să adune 400 de antreprenori care să realizeze vânzări de peste 14 milioane de lei în primul an.
Produsele antreprenorilor vor fi scoase în evidență atât pe varianta desktop cât și în aplicație. Astfel, cred că există mai multe șanse să atragi atenția.
Ideea mi se pare chiar foarte faină și o aplaud. De-ar mai fi. 😀
Interesant…desi nu cred in astea cu sustinerea antreprenorilor. Mereu ti se pun bete in roate. Sper sa ma insel in privinta celor de la eMag.