Cum am reziliat contractul cu Orange
Nu știu dacă așa o fi peste tot, dar aparent lumea la noi este destul de mulțumită de fiecare operator de telefonie. Dacă vei căuta pe internet păreri despre Orange, Vodafone, Telekom sau chiar Digi, vei găsi o mulțime de persoane nemulțumite. La fel de multe persoane caută să rezilieze contractul cu ei. De aceea, după celelalte articole scrise pe tema reziliere contract, a sosit timpul să fac un articol despre cum să reziliezi contractul cu Orange.
Nu sunt client la ei, sau cel puțin nu încă. Urmează ca Orange să ia serviciile fixe de la Telekom (apropo, găsești aici un articol despre cum se face rezilierea la Telekom) așa că voi fi client Orange cât de curând.
Dacă și tu vrei să anulezi contractul cu Orange și ai nevoie de ajutor, sigur te va ajuta acest articol. Iată care sunt metodele de reziliere a contractului cu Orange:
Conform site-ului lor oficial, pentru a închide abonamentul Orange va trebui să trimiți o cerere cu 30 zile înainte de data de la care se dorește anularea contractului. Cum poți trimite cererea?
Ei bine, ar trebui să accesezi pagina de Contact iar acolo ai la dispoziție mai multe metode de contact. Abonamentul se va închide apoi în termen de 30 de zile, la prima dată de facturare. Ai acolo și un formular unde poți cere rezilierea contractului. Mi se pare cea mai simplă metodă.
Metode de reziliere a contractului Orange
Ceea ce trebuie să știi este că nu e neapărat necesar să mergi într-un magazin fizic pentru a rezilia contractul cu Orange. Ar trebui să poți face asta de acasă, online sau prin telefon. Prin urmare, putem spune că este mai confortabil ca niciodată să reziliezi contractul cu Orange.
Înainte de toate, este bine să ai un model de cerere. Îl poți face în Word, imprima, semna și scana. Sau îi poți face o poză. Iar dacă ai nevoie de un model de cerere de reziliere a contractului Orange, am pregătit eu unul pentru tine. De fapt, trebuie să recunosc că l-am găsit pe interneți:
Dacă ai servicii fixe de la Orange, ar trebui să renunți la partea cu cartela prepay.
Rezilierea contractului Orange prin email, asta dacă nu folosești formularul de contact de pe site-ul lor, o poți face la adresa [email protected]. Aici poți trimite cererea de mai sus, completată, iar răspunsul trebuie să vină în cel mult 30 de zile. Totuși, sigur vei fi sunat mai curând.
Sigur, nu trebuie să te sperii dacă nu ai primit nici un răspuns după 20 și ceva de zile de la trimiterea mailului. Ei te pot suna, îți pot răspunde la mail sau poți chiar primi o scrisoare prin poștă. Au fost oameni care au fost contactați astfel de către cei de la Orange, atunci când au cerut încetarea contractului.
Nu pot să nu subliniez faptul că cei de la Orange sunt obligați să îți respecte cererea. Practic, nu poate exista refuz atunci când ceri rezilierea contractului cu Orange. Sigur, ei vor încerca să te intimideze.
Nimeni nu își dorește să piardă clienți, păcat însă că nu fac nimic în acest sens.
Orice clauză de reziliere sau alte taxe idioate impuse de Orange nu este obligatorie. Sigur, poate fi vorba despre plătirea ultimei luni de contract, a restului de rate dacă ai cumpărat un telefon pe abonament sau chiar a echipamentului primit, dacă l-ai distrus. În rest, orice clauză de reziliere a contractului Orange este abuzivă.
Orange cere clauză de reziliere – ce e de făcut?
ANPC este soluția. Au apărut multe persoane pe forumuri care au arătat că Orange a renunțat la orice clauză de reziliere, după ce a fost contactat ANPC-ul. Prin urmare, dacă cei de la Orange încearcă să te intimideze și pe tine atunci când ceri anularea contractului, ai putea avea în vedere depunerea unei plângeri la ANPC.
Să nu te sperii de birocrație. Este simplu să faci acum o astfel de plângere. Practic, tot ce trebuie să faci este să intri aici și vei putea depune o reclamație online la ANPC. Sigur cei de la Orange vor grăbi procedurile de reziliere imediat după ce ai făcut reclamația. Și ANPC are nevoie de 30 de zile pentru a-ți răspunde, însă poți primi un răspuns chiar mai rapid.
Au fost chiar și cazuri când cei de la Orange nu au mai vrut nici măcar banii rămași de plată pentru telefoanele mobile în rate. Sigur, nu trebuie să visezi la asta neapărat, deoarece nu cred că vor renunța mereu la bani.
Așadar, astfel se poate face rezilierea sau anularea contractului Orange. Dacă ai trecut prin asemenea procedură, ar fi util să lași un comentariu. Experiența ta poate fi de ajutor multor persoane care vor rezilierea contractului. De asemenea, dacă ai nevoie de ajutor, îți recomand să lași un comentariu mai jos. Vei primi ajutor în cel mai scurt timp posibil.
Îți recomand să ai în vedere și articolul despre rezilierea contractului Vodafone precum și cel pentru rezilierea contractului la Digi, asta desigur dacă vrei să reziliezi contractul cu ei.
Cum am reziliat EU contractul cu Orange
Dacă tot a ajuns DIGI la mine la țară cu cablul, am zis ADIO Orange! De la ei aveam internetul, după ce au cumpărat serviciile fixe de la Telekom. Cum am făcut? Întâi am trimis un mail folosind formularul de contact de aici. În formular am specificat clar că vreau rezilierea, iar în câteva ore mi s-a răspuns. Mi-au dat un formular de completat, pe care trebuia să îl trimit prin răspuns la acel mail, la adresa de mail [email protected] sau prin posta la adresa Orange Romania Communications, Strada Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, Sector 6, Bucuresti, Cod Postal 061361..
Tot ei zic că Rezilierea se efectueaza cu preaviz de 30 de zile.
Formularul arată cam așa:
Eu l-am completat și l-am trimis imediat iar de acum aștept. Cică ar trebui să fiu contactat de ei. Actualizez articolul pe măsură ce am noutăți.
M-au sunat ca să mă certe, că de ce vreau să reziliez? Am semnat cu ei contract de prelungire în Aprilie, în urma unei „oferte promoționale”. Tipa care m-a sunat a fost destul de nepoliticoasă. În ideea că vorbea peste mine și aproape că ridica tonul.
Inițial, a spus că sunt în perioada contractuală și că nu se poate rezilia. Apoi, după ce am zis că eu știu că se poate, a zis că da, se poate, dar va fi taxă de reziliere. Am menționat că știu despre taxa asta de reziliere că este destul de abuzivă, așa că voi face plângere la protecția consumatorului dacă mi se va cere o astfel de taxă.
La câteva zile am fost sunat pentru a mă anunța că rezilierea se face fără costuri suplimentare. Apăi așa mă gândeam și eu!
Pfff. Ne pui să reziliem toate contractele.
Vine criza!!
„Nimeni nu își dorește să piardă clienți, păcat însă că nu fac nimic în acest sens. ”
Dacă erai puțin informat și întreba înainte de a scrie un articol, ai fi știut faptul ca exista departament separat pentru reofertarea abonamentelor. Oferte personalizate și benefici care pot fi explicate pe înțelesul fiecăruia, optimizarea costurilor și sfaturi de ce dispozitiv se potrivește conform bugetului. Dar asa este romanul nu este de acord sa asculte un sfat sa ceara de la un profesionist o optimizare, majoritatea dintre ei ajung în magazinele celor din digi, Vodafone, Telekom și Orange cu pretenții înaltă servici de calitate lucruri gratis și la bani căt mai putini. Când vor înțelege faptul ca sunt multinaționale care funcționează pe baza de profit, ca și orice bussnise, și unde nu exista profit nu vei primi nimic niciodată. Loialitatea se câștigă și contribuind la bunăstarea companiei unde ești abonat. Atât timp cât aduci pierderi financiare nu reprezinți interes în nici o companie de telecomunicati, un client cu vechime este cel care are servicii la un preț cat mai mare vs cartele prepay. Pana atunci când te știi cu servici la un preț cat mai jos fata de piață ești încurajat sa renunti la serviciile unui abonament.
Înainte de a lua o decizie de reziliere gândește-te de 2 ori și cere sfaturi de la cei ce sunt plătiți sa transmită informați. Din momentul în care vezi ca scrie și în text ‘nu sunt client la compania x’ de aici poți începe sa închizi pagina. Reprezinta și sunt oameni care sunt buni în datul cu părerea, neinformați 😇
Atunci cum explici tu nemultumirile tot mai multe ale oamenilor, precum si interesul de reziliere? 😀 eu inteleg ca probabil esti angajat la ei, dar hei.. hai sa fim sinceri, unii oameni nu sunt multumiti de ei. Trebuie să ne asumăm asta.
Buna ,daca am respectat perioada contractuala la un abonament de internet orange prelungirea contractuala fiind facuta fara acordul meu si vreau sa renunt la el nefolosindul de mai bine de 1 an de ce imi baga preaviz de 30 de zile?
Cred că așa e procedura…
salut. SA VA SP SI EU patania mea si sami dati si mie o idee cum pot rezolva. Sunt client Orange de vreo 6ani . Am telefon ,tv,Netflix+abonament 15 euro de la ei in total platesc factura cam 260 lunar . bun toate bune si fr. Dupa data de 23 09 2022 aveam dreptul ,a un nou tlf cu prelungire contract existent.Ma duc la ei sami iau un samsung S21FE dar imi face niste oferte aiurea de tot,dupa care imi spune k dak portez un nr imi da un S22 +abonament 25e si s achit suma de 900 ron .Am acceptat crezind k platesc decat un singur ab. Abia a 2 zi miam dat seama ceam fc, am sunat la ei si nam rez nimic spunindumi k am semnat comtractul si nu ma poate ajuta. VA DATI SEAMA K ACUM AR TREBUI SA PLATESC ab vechi +cel nou =400 ron, care e o suma f mare.Am discutat cu persoana in cauza si iam zis sami anuleze contractul si sa le dau tlf inapoi,la care mia wis k nu se poate. Va rog datimi o idee ce ar trebui sa fac. Va multumesc