Clienții Genius au transport gratuit doar la comenzile de peste 30 lei

Am lăudat de multe ori aici pe blog serviciul Genius al celor de la eMAG. Iar asta deoarece este un serviciu pe care chiar îl folosesc deseori. Așa se face că de când am Genius, adică de aproximativ un an, am economisit aproape 700 RON. Cel puțin zic așa zic ei, iar eu îi cred.

Transportul gratuit la EasyBox mi s-a părut cea mai tare chestie posibilă, motiv pentru care nu de puține ori alegeam să cumpăr produse ieftine de pe eMAG, în loc să merg în magazinele clasice.

Uitându-mă peste comenzile din ultima perioadă, observ că am avut chiar și o comandă în valoare de 3.5 lei. Dar se pare că nu o să mai pot face astfel de aroganțe de acum înainte.

Asta deoarece, aflu de pe Arena IT că eMAG a schimbat puțin politica pentru livrarea gratuită în cazul clienților Genius. Altfel spus, livrarea nu mai este gratuită indiferent de valoare, ci trebuie să depășești pragul de 30 lei.

Cam așa arată modificarea făcută de eMAG:

Livrare gratuită cu ridicarea personală a comenzii din easybox, pentru comenzile care conţin Produse eligibile pentru această modalitate de livrare in valoare de cel puțin 30 lei (TVA inclus), incepand cu data de 21.11.2022. ; Prin excepţie, pentru comenzile ce conţin Produse eligibile şi Produse care nu sunt eligibile pentru livrarea in easybox, vândute şi livrate de eMAG, Clientii vor putea alege exclusiv livrarea prin curier şi nu vor achita taxa de livrare aferenta, dacă comanda este de cel puțin 100 lei (TVA inclus) conform art. 5.1.1.

eMAG

Încă e ok, dar tare presimt că acest prag va tot crește cu timpul. Și asta nu mă prea bucură, deoarece aveam și comenzi nu foarte scumpe, dar erau produse de care aveam nevoie. Acum va trebui să le adun în coș până ating pragul de 30 lei, sau să le caut prin magazinele fizice dacă am nevoie mai rapid de ele.

Pentru comenzile de peste 100 lei, livrarea prin curier se face în continuare gratuit.

Totuși, mi se pare foarte interesant că s-a produs această schimbare fără a fi anunțată. Dar aparent nu se aplică și în coș, după ce am încercat să simulez o schimbare. Așa că cel mai probabil au făcut modificarea pe site, urmează să o anunțe iar abia mai apoi va fi aplicată.

ACTUALIZARE: A venit și informarea oficială de la eMAG, care arată așa:

eMAG deja implementează costul de transport pentru comenzile sub 30 RON. Doar că au mici probleme:

Cu cât adaug mai multe produse, cu atât mai mult crește și costul pentru transport. Mișto, nu? 😀

A apărut și primul pont pentru a fenta taxele de transport. Comanzi ceva de 10 lei, mai adaugi un produs de 20 lei, iar celui din urmă îi faci retur. Să meargă oare? Cred că voi încerca.

Distribuie articolul:

12 comentarii

  1. Au schimbat si perioada de livrare la easybox – indiferent de ziua cand ajunge ai doar 36h la dispozitie sa il ridici – chiar daca tu esti plecat vineri la 14:00 – si te intorci luni dimineata – trebuie sa il ridici FIX pana Duminica dimineata la 2:00 – si nu e gluma – mi s-a intamplat – iar eMag – noi nu suntem responsabili, sunati la SameDay.

Dă-i un răspuns lui Adrian BolocanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.