Am prelungit abonamentul Netflix pentru încă o lună

Dacă tot se plătește în patru, am zis să fim democrați până la capăt și să supunem votului. Iar lumea a zis clar: nu închidem contul.

Aparent, oamenii încă nu au avut probleme cu conectarea. Mie mi-a cerut pe TV să confirm adresa locuinței, ceea ce s-a întâmplat cu un cod primit prin mail. Era și opțiunea de a primi codul prin SMS, din câte îmi amintesc.

Numai că puțini dintre cei cu care am abonamentul folosesc Netflix pe TV, ci mai degrabă pe laptop și pe telefon, dispozitive pe care nu le folosești doar de acasă. Iar asta se pare că le permite să se folosească în continuare de platformă.

Apropo, sunt foarte interesante rezultatele sondajului ăsta. Aparent, destul de multe persoane se vor dezabona, prețul fiind doar picătura care a umplut paharul cu nemulțumiri.

Dat fiind faptul că a trecut deja ceva timp de când a apărut măsura împotriva folosirii contului de Netflix de la mai multe adrese, voi ați luat vreo decizie?

Distribuie articolul:

6 comentarii

  1. Toată lumea se plânge de prețuri dar n-am văzut pe nimeni să împartă o femeie la 4… și fie vorba între noi o femeie, nu din acelea de moravuri ușoare, ci o doamnă care se respectă și te respectă este… priceless 🙂

  2. Da, eu si cei cu care împărțeam contul am ales sa renunțam la Netflix si chiar nu-i ducem lipsa. Avem destul continut pe HBO, Amazon, Disney si Sky

Dă-i un răspuns lui Iulian MAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.