Activare și dezactivare factură electronică la E.ON

Trăim în 2022 iar primirea facturilor la plic, în căsuța poștală, ar trebui să fie totuși de domeniul trecutului. Țin minte prin liceu când mi-am făcut un abonament la Telekom și am insistat să primesc factura doar în format electronic, pe mail, reacția angajatului lor a fost ceva de genul dar ce, nu știu părinții că faci abonament?

De atunci, am preferat să am toate facturile în format electronic. Nu îmi place să stau cu ochii pe căsuța poștală, plus că sunt întârzieri și alte probleme. Mai mult decât atât, dacă tot pot evita folosirea hârtiei… de ce nu?

Doar că sunt și cazuri când nu pot opta neapărat pentru factura electronică, pentru că am nevoie de ea și în format fizic. Iar un bun exemplu e reprezentat de facturile de la E.ON de la țară și din Suceava, unde stau cu chirie.

Ai mei au nevoie de plicuri pentru a plăti, mai ales când nu merg prea des la țară, iar la Suceava contractul nu e pe numele meu, iar în cazul în care mă mut, ar fi nevoie totuși de factură. Cu toate acestea, pentru abonamentul din Suceava am optat, într-un final, pentru factura electronică.

Activarea facturii electronice se face ușor. Trebuie doar să accesezi platforma E.ON MyLine, de pe telefon sau de pe desktop, să alegi locul de consum pentru care dorești activarea facturii electronice, iar apoi ți se va afișa o interfață asemănătoare cu cea de mai jos.

Odată activată factura electronică, o poți dezactiva doar după 29 de zile de la activare. Posibilitatea de a renunța la factura electronică m-a convins să renunț la plicuri, deoarece în cazul în care decid să mă mut, nu trebuie decât să revin la facturile fizice.

Cum se face asta? Ei bine, revin cu o actualizare imediat ce voi avea opțiunea accesibilă.

Apropo, îți recomand să trimiți indexul lunar, pentru a avea parte de facturi corecte. Găsești un ghid util aici.

Distribuie articolul:

7 comentarii

    • Revenirea la factura postală se face foarte ușor și în felul urmator:
      Se intră în aplicația EON;
      Pași sunt: – ” My line ” ( dreapta jos )
      – ” Facturi și plăți ”
      – ” Factură electronica”
      ( activare și dezactivare)
      Întradevăr dacă sa activat factura electronică este nevoie să treacă de la activare 29 de zile pînă la posibilitatea „Dezactivări” facturi electrinice.
      Bafta.

Dă-i un răspuns lui Adrian BolocanAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.