Un somn cât mai odihnitor?

Nici nu e mai rău decât să nu te poți odihni ca lumea deși dormi exact orele necesare pentru a avea energie o zi întreagă. Te pui în pat și te trezești parcă la fel de obosit precum erai aseară, ori chiar mai rău. Iar problema asta apare de cele mai multe ori din cauză că suntem neglijenți și nu respectăm niște reguli simple, ori nu știm să ne folosim de diferite trucuri care să ne ajute să dormim cât mai bine și să ne trezim cu chef de viață a doua pentru a avea și spor la muncă.

Un pat cât mai bun

Se pune tot mai des problema achiziționării unui pat bun, care să ne ajute nu numai să avem un somn odihnitor dar și să evităm apariția unor probleme de sănătate de exemplu. În general starea de oboseală și lipa somnului cauzează diferite probleme, dar totodată o poziție incomodă în timpul somnului poate cauza și ea mai mult decât suficiente probleme. De aceea trebuie să te informezi corect despre detalii precum ce dimensiuni pat de dormit ar trebui să alegi dar și care e cea mai bună saltea pentru tine.

Iar dacă alegerea ți se pare una grea, găsești informații foarte utile pentru o achiziție ok pe superghid.ro.

pat

Laptele se poate dovedi un real ajutor

Nu-ți voi spune să-ți începi dimineața cu o cană cu lapte pentru că probabil vei râde de mine, însă cel puțin după masă ar trebui să înlocuiești cafeaua cu un pahar cu lapte. De asemenea, chiar și înainte de a te pune în pat poți consuma un pahar cu lapte, deoarece vei vedea că vei adormi mult mai ușor iar somnul va fi mai odihnitor.

Creează un program

Organismul nostru preferă să lucreze după anumite obiceiuri, iar de aceea trebuie să ne facem un program strict de masă de exemplu, dar și un program sau o rutină a somnului, pe care mai apoi să îl respectăm cu strictețe. Cu cât te vei culca mai des la aceeași oră, și te vei trezi la fel, cu atât organismul va ști când este timpul pentru odihna, iar la ora respectivă vei adormi uitând de grijile și stresul acumulat peste zi.

Încă 5 minute… un obicei dăunător

Cu toții amânăm alarma dimineață atunci când ne trezim cu câte 5-10 minute cu gândul că dormim câteva minute îl plus și ne odihnim mai bine. De fapt însă acest obicei nu ne face decât să ne trezim mai obosiți dar și să avem o stare urâtă întreaga zi. De aceea e mai bine să sărim din pat imediat ce sună alarma și să nu mai încercăm să fugim fără rost de trezirea de dimineață.

Nu e ok să mănânci seara

Un alt motiv pentru care adormim greu ori nu dormim deloc bine este acela că luăm mese la ore târzii, astfel încât organismul nostru nu se poate odihni la rândul său pentru că trebuie să lucreze toate acele alimente pe care le-am consumat la ore târzii. Așa că este un obicei de evitat.

Și cam atât despre un somn mai odihnitor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.