Treaba cu e-factura pare a fi simplă la SOLO
V-am mai povestit despre SOLO, aici pe blog unde găsiți inclusiv un articol cu păreri despre SOLO, dar și alte articole cu noutățile care au apărut la ei, de-a lungul timpului. Dacă nu le-ați citit, atunci trebuie să spun că SOLO se ocupă de contabilitatea pentru PFA-ul meu.
Ei bine, din acest an apar taxe noi pentru PFA-uri, noi praguri și alte tâmpenii, precum e-factura. Ei bine, m-am documentat eu cât am putut, dar sigur mai sunt lucruri de citit. În mare măsură, i-am lăsat pe cei de la SOLO să mă informeze, iar ei au venit cu suficiente materiale utile, precum articole de blog sau simulatoare.
Tot din acest an, devine obligatorie e-factura, o încercare de digitalizare din partea celor de la ANAF, din câte înțeleg eu. Aparent, tot acest proces de implementare a facturii electronice, dacă îi pot spune așa, e destul de complicat. Pentru mine însă, din fericire, treburile vor sta mai simplu, deoarece SOLO promite integrarea serviciului e-factura în platforma proprie. Sper să reușească.
Ei vor emite facturile în format standardizat, pentru a fi mai ușor de încărcat în sistemul național. De altfel, deduc că vor fi trimise către ANAF direct din platforma SOLO, ceea ce ar fi grozav. Totuși, am deja cont SPV și semnătură digitală, din câte îmi amintesc, așa că ar trebui să fie simplu.
Mai mult decât atât, trebuie să vă amintesc că SOLO se ocupă și de declarația unică dar și de alte lucruri care simplifică viața unui antreprenor începător. Prin urmare, ar putea fi o alegere bună dacă sunteți la început de drum.
Deocamdată, SOLO are un singur defect: faptul că nu oferă suport în timp real, ci va trebui să aștepți ceva timp până când vei primi un răspuns de la ei.
Așa că… dacă ai nevoie de o soluție pentru contabilitatea unui PFA ori urmează să îți deschizi unul, ai putea alege SOLO folosind link-ul meu de afiliere. Amândoi avem de câștigat.
De unde ai cumparat semnatura digitala?
Dacă trebuie cumpărată, înseamnă că eu confund treburile.
Da, trebuie. Sunt doar 4-5 operatori. Dar daca se ocupa ei sa autorizeze poate fi OK si asta.
Da, așa am primit și eu email de la ei precum că se ocupă ei de asta, de efactură și le putem emite în continuare ca până acum.
Da, au anunțat pe toți, cred.