Tranzacție eșuată, bani luați de pe cardul ING

În drum spre casă, mai mereu opresc la Socar să alimentez. Alimentez, de regulă, la Botoșani, că e mai ieftin combustibilul cu 10-15 bani acolo, spre deosebire de Suceava. În plus, nu am probleme cu traficul sau alte chestii de genul, cum aș fi fost nevoit să îndur dacă aș fi alimentat în Suceava, de exemplu.

Vineri, în drum spre la țară, am oprit să alimentez, ca de obicei. Trag la pompă, bag câțiva litri, nu mulți că-i scumpă motorina acu`, iar apoi merg să plătesc. Plătesc cu cardu`, sau mă rog.. cu telefonul, vine notificare imediat că banii au plecat din cont, dar bonul zice tranzacție eșuată.

Tanti de la casă îmi dă POS-ul ăla mare, să mai plătesc o dată, timp în care îi ziceam că mie mi-au luat banii deja. Îmi zice să rezolv cu banca și mi-a dat bonul de tranzacție eșuată. Mai plătesc o dată și totu` bine.

A fost prima oară când am plătit, banii au fost luați de pe card dar tranzacția nu a fost aprobată. Așa că am zis să sunt la ING, să văd care-i treaba. Am sunat la *2464, am oferit robotului Maria câteva informații pentru identificare, iar apoi am fost preluat de o don`șoară destul de repejor.

Am explicat situația, am oferit câteva date iar tranzacția a fost anulată. După ceva timp am primit și de la Google Pay o notificare conform căreia suma a fost rambursată, sau ceva de genu` ăsta.

Cred că problema s-ar fi rezolvat și de la sine, dar am zis să fiu cu gându` împăcat, motiv pentru care am sunat la ei. Altădată probabil că nu voi mai face asta.

Așadar și prin urmare, dacă plătiți cu cardul, primiți bon cu tranzacție eșuată iar banii pleacă din cont totuși, să nu vă speriați, că se rezolvă.

Distribuie articolul:

4 comentarii

    • Numai declarații de dragoste mi-a făcut, da` s-o oprit când am întrebat dacă dă un vin. Aparent nu am pilele tale 🙁 .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.