SameDay nu se descurcă prea bine cu EasyBox

Am zis-o și o să o mai spun, EasyBox este o treabă meseriașă. De când a apărut, toate comenzile mele au fost cu livrare în EasyBox. Cu toate acestea, mă gândesc dacă totuși este pe mâini bune.

Din câte înțeleg, EasyBox este un serviciu marca SameDay, serviciu de curierat deținut de către eMAG. Nu știu însă care-i treaba cu echipele care stau în spatele acestor destinații de livrare, însă nu pare a fi neapărat pe mâini bune.

Mă gândesc oare cum-de nu a avut FAN Courier ideea asta și cum s-ar fi descurcat cu administrarea lor?

De ce zic că SameDay nu se descurcă prea bine cu EasyBoxul? Ei bine, uite de asta:

Coletul a ajuns în depozitul local din Suceava pe 16 decembrie la 14:30, iar de acolo a plecat spre EasyBox abia după 6 ore! Apoi, a pornit la drum la ora 20:21 și a avut nevoie de 2 ore și 6 minute ca să ajungă, deși distanța aia se parcurge în 10-20 de minute, seara. Mă rog, să zicem că au luat EasyBox-urile la rând, deși tot nu prea are logică.

Și totul ar fi fost grozav dacă la încărcare aș fi primit SMS și mail cu codul QR, pentru a fi ridicat. Dar nu… au trimis aceste date abia dimineața. Cel mai probabil ei s-au gândit că nu mă duc eu la 22:30 să iau coletul, dar cred tocmai ăsta e un avantaj al modului ăsta de livrare, că poți merge la orice oră din zi sau din noapte să ridici coletul.

În colet era un încărcător pentru un laptop mai vechi, pe care vreau să îl fac pentru tata, așa că aveam bănuieli în ceea ce privește compatibilitatea și luam în serios opțiunea de a face retur în caz că nu e ce trebuie. Iar cum azi mă duc la țară, nu aș fi vrut să fac un drum în plus la EasyBox pentru a ridica respectivul colet ori pentru a face retur.

Zilele trecute, o comandă a fost împărțită în 3. Am ridicat primul colet, iar pentru al doilea am primit același SMS, același cod PIN și același cod QR, care desigur că nu funcționau. Au revenit ei cu un mesaj nouă după vreo 2 ore.

Ideea e că există loc pentru mai bine și sper să vedem îmbunătățiri în perioada următoare. Ar fi păcat să rămână la starea actuală, chiar dacă nu se prezintă deloc rău serviciul.

Distribuie articolul:

10 Comentarii

  1. Dupa mine o experienta proasta! In cursul zilei de azi, am vazut la 20:30 ca a ajuns coletul in locker. Acum e 23 fix si inca nu am primit codul de acces.I-am contactat in cursul zilei pentru ca nu se schimba statusul comenzii, am asteptar 1h30 si apelul a fost inchis automat.DEZASTRUOS!

  2. Am aceeasi problema cu ei. Produsele au ajuns in easybox de peste 24h si inca nu am codul corect sa le pot ridica. Voi fi nevoit sa anulez comenzile pentru ca nu mai am ce face cu ele. Sameday sunt de o incompetenta crasa…

  3. Au luat doua colete de la emag la aceeasi ora. Doar unu l-au pus la easybox si este sambata , nu au raspuns la tel …..nu am primit nici mesaj… 😶

  4. Singura problemă e că trebuie să-mi dau seama care e 0 sau care e O, atunci când le am în codul de deblocare. Nu am pățit să nu meargă sau să-mi trimită codul greșit, deși am ridicat ceva colete de la EasyBox. eMAG zice că am economisit 478 de lei cu abonamentul Genius.

Spune ceva

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.