Atât de nașpa să fie PayU România?
După ce am scris articolul despre aplicația pe care SameDay a lansat-o, m-am mai jucat puțin pe acolo și, la un moment dat, am zis să înrolez și cardul acolo. Pe principiul să fie, să nu trebuiască.
Culmea e că nu am reușit să îl adaug pentru că tocmai plecase Ștefania cu el la magazin, așa că nu am avut datele la îndemână. Totuși, la ceva timp distanță, primesc un mail în care eram anunțat că nu s-a putut face plata în valoare de 0 lei la SameDay.
Zic ei na, ai naibii hackeri, fix cu mine s-au găsit ei să joace. Am analizat atent și eram curios care e treaba cu link-ul de reîncercare a plății. Mailul părea destul de oficial, așa am vrut să aflu care este site-ul legit al celor de la PayU.
Aparent, link-ul era corect și cu ocazia aceasta am descoperit pagina de Google Business a celui mai mare procesator de plăți din România, așa cum zice Wikipedia că ar fi PayU România.
Arată cam așa:
Am fost surprins să aflu cât de mulți utilizatori au păreri nașpa despre PayU România. Din cele 234 de recenzii, compania abia a adunat 2,2 stele. Când vezi așa păreri și feedback, fugi de un serviciu ca de dracu, nu? Eu nu aș cumpăra un produs de pe eMAG care are ratingul ăsta, de exemplu.
Totuși, eu am folosit ocazional serviciul PayU și nu pot zice că am aceleași păreri precum cei care se arată nemulțumiți. A funcționat mereu ca un operator de plată, nimic mai mult sau mai puțin. Așa că am fost curios să aflu ce nemulțumiri au oamenii.
Unu zice că a fost taxat pentru OLX fără să-și fi dat acordul, deși eu pot să jur că a uitat să debifeze el ceva căsuță. Alții se plâng că nu pot plăti facturile la Vodafone și chiar la eMAG. Ei zic că suma e blocată pe card și au rămas fără internet.
Alții se plâng de imposibilitatea de a lua legătura cu echipa de suport de la PayU. Aparent, înlocuirea oamenilor din call center cu roboți e o mare problemă în mediul online în aceste vremuri. Mai sunt și persoane care zic că nu au primit banii înapoi, în caz de retur.
Interesant e că sunt și persoane care dau vina pe PayU România pentru că le-a dispărut Wallet-ul din contul eMAG. Foarte interesantă asta.
Recenziile par a fi destul de pe bune așa că vă întreb și pe voi: ați întâmpinat probleme cu procesatorul de plăți PayU?
La cat de neinformati sunt oamenii stelutele acelea sunt normale.
Așa pare.
Eu n-am încredere decât în recenziile verificate, nu în acelea de pe Google sau de pe Facebook… vezi cum e pe Booking sau pe eMAG (achiziție verificată).
Cât privește PayU eu n-am avut experiențe proaste cu ei… de fapt nici nu pot spune că am reacționat direct cu ei căci totul a fost împachetat în diverse servicii pe care le-am folosit.
Da, deși am auzit și povești cum că eMAG aprobă doar ce îi place, chiar și în cazul achizițiilor verificate.