Orange a preluat și abonamentele mobile de la Telekom, nu doar pe cele fixe

Știți că atunci când cei de la Orange au anunțat intenția de a prelua Telekom, ei au vrut să ia tot portofoliul de clienți. Însă a intervenit Consiliul Concurenței, sau ceva autoritate asemănătoare, și a zis clar și răspicat că abonamentele mobile nu.

Drept urmare, a rămas ca Orange să preia doar abonamentele fixe de la Telekom. Adică acei clienți care aveau TV, internet sau telefonie fixă de la Telekom, urmau să devină clienți Orange. Și așa s-a și întâmplat.

Sau cel puțin în mare măsură. De exemplu, dacă aveai atât internet cât și un abonament mobil la Telekom, cei de la Orange nu s-au obosit să extragă doar serviciile fixe, ci au luat ambele abonamente.

Iar asta mi se pare foarte aiurea. De dimineață am încercat să sun acasă iar semnal nu exista deloc. Așa am aflat că mai multe persoane din zonă au aceeași problemă cauzată de trecerea la Orange, operator care nu stă prea bine cu semnalul prin zonă.

Probabil că voi rezilia totul cu Orange dacă tot vine Digi în zonă, iar pe măsură ce avansez cu procedurile, voi actualiza articolul pentru a vă spune și vouă cum am rezolvat problema.

Actualizare: am sunat la Telekom și am cerut portarea numărului, azi ar trebui să ajungă o cartelă înapoi, urmând ca în câteva zile să funcționeze cartela veche. Deranj inutil și stupid, părerea mea. Totuși, cei de la Orange au ținut să aibă o poziție:

Orange nu a achiziționat operațiunile mobile ori clienții care aparțin de Telekom Mobile Communications, companie care încă activează pe piața din România. Drept urmare, sub nicio formă nu a încălcat recomandările Comisiei Europene în acest caz.

Pe 30 septembrie, Orange a finalizat tranzacția prin care a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni ale operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications (fost Telekom Romania Communications). Ca parte a acestei tranzacții, clienții care înainte de 30 septembrie aveau contract cu Orange Romania Communications sunt acum în Grupul Orange. Unii dintre acești clienți, pe lângă servicii fixe (internet sau TV), aveau și servicii mobile. Practic, e vorba de contracte de internet fix și/sau TV cu servicii de mobil asociate.

Orange

Teoretic ei zic că nu au preluat serviciile mobile ci ȘI serviciile mobile, în cazul în care clienții aveau servicii fixe de la Telekom. Eu tot cred că ar fi trebuit să facă cumva să nu ne trezim că nu avem semnal, pentru că brusc am trecut la Orange deși nu ne-a întrebat nimeni nimic.

Distribuie articolul:

2 comentarii

  1. Chiar daca a preluat serviciile Telekom…echipamentele rămân funcționale deci nu ar trebui sa existe diferente de calitate…acoperirea fiind aceeași.

    E normal când se face migrarea sa nu funcționeze anumite servicii.

    • Uite că semnal nu este. Atât timp cât teoretic serviciile mobile nu au fost preluate, probabil că nu au preluat și antenele de la Telekom. Așa se face că în același loc cartela trecută la orange nu are semnal, iar cea de la telekom are.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.