Interesant rebranding și-a făcut FC Botoșani

Zilele trecute FC Botoșani a organizat ceva eveniment în care au lansat noile echipamente, noua siglă și chiar o bere care poartă numele clubului. Am impresia că berea e obținută în urma unei colaborări cu Casa Berarilor Artizanali.

Per total, mișcarea mi se pare a fi foarte mișto. Nu prea am observat o strategie grozavă de marketing la nici unul dintre cluburile din România, deși sunt destui fani care ar putea aduce profit frumos.

Mai peste tot sunt niște tricouri banale la prețuri exagerat de scumpe. Mai rar eșarfe sau alte accesorii personalizate cu brandul clubului de fotbal. E o pâine de mâncat și cum puține sunt cluburile care se pot lăuda că o duc bine fără ajutorul primăriilor sau a consiliilor județene, mă miră ignoranța de care dau dovadă față de această oportunitate.

Încă de când a promovat, și e ceva timp de atunci, FC Botoșani a dus-o bine. O echipă de jumătatea clasamentului, care a prins și Play Off-ul, ba chiar a mai scos capul și prin Europa. Tot timpul s-au vândut jucători și au apărut alții de te miri de pe unde, care au impresionat la noi.

Politica clubului pare destul de ok și sper doar să o ducă cel puțin la fel de bine și cu Mihai Teja. Cât despre sigla nouă, mie personal mi se pare tare mișto. Sper să apuc să încerc și berea, chiar pe stadion dacă s-ar putea. La alții mai bogați se poate, așa că de ce să nu meargă și la noi?

Sper să facă ceva să meargă și lumea pe stadion, că nu prea se mai îngrămădește să o facă. Cel puțin pentru prezent au scumpit biletele și lumea a cam sărit în capul lor. Cică prin București ar fi mai ieftin decât la noi.

Începutul de sezon pare bun, au obținut o victorie, mai trebuie să vină jucători așa că probabil să fie bine și sezonul acesta, mai ales că avem VAR, care deși și-a dat cu stângu-n dreptu` puțin, ar trebui să mai rezolve din probleme.

Acum cu Dinamo în liga II, probabil să fiu mai atent la ce se întâmplă cu fotbalul de pe meleagurile natale.

Distribuie articolul:

3 comentarii

  1. Mda, până la urmă, dintre toți patronii din fotbalul românesc Iftime e cel mai om de afaceri de până acum. Bine, a apărut și Șucu la Rapid…

Dă-i un răspuns lui MariusAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.