Cum să intri în direct cu un asistent real pe chatul eMAG

Multă lume a fost dezamăgită de introducerea chatului cu robotul Dana pe eMAG, iar asta deoarece nu își mai puteau rezolva problemele la fel de simplu.

Cu toate acestea, chiar dacă eMAG a angajat un robot și e mai greu să te cerți cu o persoană reală, asta nu înseamnă că e imposibil să faci asta, totuși.

De exemplu, dacă am nevoie de asistență rapidă, eu le scriu direct pe Facebook. Răspund destul de rapid și sunt deschiși în soluționarea problemelor. Prin urmare, poate fi o metodă pe care o puteți încerca și voi.

De asemenea, chiar dacă te întâmpină un robot, asta nu înseamnă că nu poți fi preluat de către o persoană reală pe chat. Până nu demult, tot ce trebuia să faci era să scrii „asistent real”, robotul înțelegea și făcea transferul.

Acum însă această metodă nu mai dă roade.

Totuși, poți vorbi cu o persoană reală, folosind următorul traseu pe chatul live: Retur produs, Când primesc banii pe retur, Retur magic. În câteva minute, un asistent real te va prelua iar astfel îți vei putea rezolva problema foarte simplu și fără bătăi de cap.

Sunt sigur că există și alte opțiuni care te pot duce către un angajat eMAG, așa că trebuie doar să încerci.

Distribuie articolul:

Un comentariu

  1. Am dat și eu destul de greu de un asistent persoană reală la un momentdat după ce băgase robotul pe eMAG.
    Cred că pierd mulți clienți din cauza asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.