Cum îți faci cont pe My Vodafone pentru a-ți plăti facturile
La noua chirie, am trecut la Vodafone. Am de la ei internetul și TV-ul. După cum bine știți deja probabil, Vodafone a cumpărat UPC și nu puține sunt vocile care zic că l-au distrus. Nu aș fi crezut să fie mai multă lume nemulțumită de Vodafone decât de Telekom, dar aparent se poate.
Una dintre cele mai comune nemulțumiri în rândul clienților Vodafone pare a fi legată de platforma online pentru plata facturilor. Practic, platforma veche my.upc.ro nu mai funcționează, acolo unde găseai platforma My Vodafone Fix & TV, așa că multe persoane nu știu cum să treacă la noua platformă.
Cu toate astea, la Vodafone poți plăti factura și fără cont. Dacă primești factura fizic, atunci nu trebuie decât să intri pe acest site, unde nu trebuie decât să completezi niște date simple, iar apoi poți plăti factura fără cont la Vodafone.
Dar ce faci dacă preferi factura virtuală? Ei bine, va trebui să îți faci cont pe aplicația My Vodafone, pe care o poți descărca de aici.
Odată descărcată aplicația, atunci când o deschizi ai două opțiuni: Conectare fără parolă și Intrare în cont cu user și parolă. Va trebui să o alegi pe a doua.
Mai departe, dacă nu deții un cont deja, va trebui să creezi unul. Ai opțiunea asta jos: Creează un cont nou. Introdu o adresă de email și apasă butonul continuă. Apoi vei primi un mail cu un cod de 6 cifre, pe care trebuie să îl introduci în aplicație.
Validează contul iar în continuare ți se va cere să introduci câteva date personale, așa cum este numele, prenumele, nr de telefon precum și parola pentru cont.
Vei primi apoi un mesaj pe telefon, pentru a confirma numărul. Introdu codul de 6 cifre în aplicație, iar astfel numărul a fost confirmat.
Apoi, contul tău a fost creat. Însă asta nu e tot. Ai doar un cont căruia nu îi sunt asociate serviciile. Astfel, nu vei putea plăti factura la Vodafone în aplicația My Vodafone, sau cel puțin nu încă.
Cum asociezi serviciile în aplicația My Vodafone pentru a putea plăti facturi
Din meniul de jos, accesează secțiunea Servicii. Aici ai opțiunea de asociere a unui serviciu, ceea ce ar trebui să faci. Ai 3 opțiuni: Asociază numărul de telefon / Asociază cont client servicii mobile / Asociază cod client servicii fixe. Alege opțiunea care ți se cuvinte. De exemplu, dacă ai un abonament mobil, le poți alege pe primele două (posibil și a 3-a) ori dacă ai internet sau televiziune de la Vodafone, alege a 3-a opțiune.
Caută în contract ori pe o factură datele cerute, precum codul de client, iar astfel ai adăugat serviciile pe care le deții de la Vodafone.
Începând de acum, poți plăti din aplicație factura Vodafone.
Factura îți va apărea mare în cont, iar plata o vei putea face apoi cu PayU. Sigur nu vei întâmpina probleme din punctul ăsta de vedere.
Totuși, dacă nu te descurci, ai putea lăsa un comentariu și voi încerca să ajut. Pozele de mai jos te-ar putea, de asemenea, ajuta.
Este foarte bună această aplicație
Salut, am urmat toti pasii , am creeat contul nou de vodafone ai am ales asociere servicii fixe , iar la final pt confirmare mi s-a trimis un cod pe o adresa: v*@vf.ro , de care habar nu am, probabil creata automat de vodafone la preluare clienti UPC fara adresa de email, de ex pensionari.
Acum sunt in aceeasi situatie ca inainte doar ca mai am creat un cont inutil la vodafone de care sa incerc sa scap.
ma puteti ajuta mai departe va rog?. multumesc,
Ma confrunt cu aceasi problema cu verificarea in 2 pasi. Codul trimis la o adresa v*@vf.ro pe care nu o cunosc. Exista o cale de a o afla sau de a trimite ultimul cod pe telefon sau adresa de email a contului ? multumesc
Nu am cum s[ am acces la adresa v*@vf.ro. Rog asistenţă[ ori trimitere cod pe mail-ul cu care am accesat contul. Mulţumesc.
Aceeaşi problemă: codul trimis la o adresă v*@vf.ro pe care nu o cunosc. Există vreo rezolvare ?
Buna.
Am cont pe Myvodafone dar nu pot sa vad facturile iar pe telefon nu mi se trimit constant lunar facturile.
Vodafone servicii au devenit pentru clienți român o mizerie ,de cănd a fuzionat cu UPC nu mai merge nimic mă chinui să plătesc o factura ,dau cod de pe factura cere cod vechii dau cod vechi cere cod nou am să plec de la voi nu meritați nenii mei ,sunteți fără respect pentru client