Cum decurg treburile birocratice
Dacă mă citiți constant, probabil că sunteți deja la curent cu tot ce fac, așa că nu v-a scăpat nici decizia mea de a trece în mod oficial la folosirea unui PFA. Am zis că e un început bun, lejer și totodată cu potențial pentru viitor. Drept urmare, am colaborat cu o companie care mi-a oferit tot sprijinul necesar în acest sens.
Drept urmare, eu nu am depus prea mult efort pentru înființarea acestui PFA ci doar cât am făcut rost de documentele necesare înființării sale. De restul s-a ocupat echipa de la Dianex.ro, iar în urma experienței avute nu pot decât să îi recomand. Dacă sunteți ca mine și nu vă place birocrația și drumurile pe la instituții, n-ar fi rău să îi contactați.
În urma colaborării, am primit acel certificat constatator obtinut foarte rapid atât pe mail iar mai prin poștă, la câteva zile. Drept urmare, am putut trece la următorii pași pentru a mă putea folosi de PFA-ul deschis.
Primul lucru pe care l-am făcut a fost să merg la bancă să deschid un cont bancar separat. Am ales tot ING, că acolo am contul personal, și totodată pentru că m-am familiarizat cu serviciile lor de-a lungul timpului. Totuși, n-am fost bucuros să aflu care sunt taxele și comisioanele, dar ayaye. Poate în viitor să verific și alte oferte.
A mai rămas partea pe care o răgseam ca fiind cea mai dificilă: găsirea unui contabil. Aveam de ales între a mă ocupa personal de asta, opțiune exclusă încă din start, de a căuta pe cineva aici prin zonă sau de a alege, de asemenea, un serviciu online. Opțiunea din final mi s-a părut cea mai confortabilă și poate voi reveni în curând și cu o recenzie aici pe blog, dar nu promit nimic.
Am generat și prima factură și sper să urmeze cât mai multe. Totul a fost foarte simplu până acum, iar pe mai departe teoretic nu ar trebui să mă lovesc prea des de chestii birocratice, dat fiind faptul că cei cu care am ales să colaborez promit că se ocupă ei de tot. Nu sunt pe deplin mulțumit de comunicarea cu ei, dar e timp pentru mai bine.
Încerc să mă familiarizez, totuși, cât mai mult cu noțiunile de contabilitate, pentru a face totul ca la carte, dar nu e chiar atât de simplu, dat fiind faptul că îmi lipsesc cunoștințele în domeniu aproape în totalitate. Dar, la fel de bine, nimic nu e imposibil și sunt convins că mă voi familiariza ușor cu toate procedurile.
Voi reveni și cu alte articole, pe măsură ce apar noutăți. Concluzia nu poate fi alta decât aceea că puteți avea oricând în vedere colaborarea cu o firmă precum Dianex, beneficiile fiind mai mult decât evidente.
BT are comisioane 0 în primul an pentru IMM-uri.
Bine de știut.
Da cel mai bine când se înființează firme sau PFA este bine sa se colaboreze cu astfel de firme care te scutesc de drumuri inutile pe la instituțiile statului.