Când greșești e bine să îți ceri scuze

Povesteam în ultimul articol despre sucul cumpărat de la Auchan în care am găsit mucegai. După ce am terminat de scris articolul l-am publicat și bineînțeles că am dat share și pe Facebook dând tag paginii celor de la Auchan.

Postarea mea a primit câteva like-uri, vreo 10, precum și câteva distribuiri și astfel s-a mai împrăștiat puțin mica mea pățanie. De asemenea articolul cu pricina a mai primit și un comentariu în care o persoană se plângea că la rândul său a trecut prin cazuri asemănătoare.

Totuși astăzi când am verificat contul de Gmail am văzut că aveam un mesaj de la Auchan în care și-au cerut scuze (atașez poza mai jos).

Concluzia e simplă: când greșești, contează foarte mult să îți ceri scuze.

Gmail - ref. articol blog

Distribuie articolul:

13 comentarii

  1. Am fost si eu la LIDL, am gasit pe raft cateva produse cu mucegai. Am cerut o explicatie unui angajat, care am aflat mai tarziu ca e ceva sef in acel magazin. Stii ce a spus? A intrat aer, atat. Cand am spus sa imi ofere mai multe informatii a spus ca nu are timp. A cui e vina? A magazinului, a brandului? Nu, a angajatului care nu isi face meseria cum trebuie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.