Apropo de bune maniere fata de clienti
Zilele acestea Arielu are un articol devenit viral în care a scris despre probleme pe care le-a avut cu Vodafone precum și despre comportamentul mai putin plăcut al acestora cu el. O problemă cu o companie asemănătoare am avut și eu zilele trecute.
Eu am internet, telefonie mobilă și programe TV de la Romtelecom. Practic dispun de toate serviciile lor. Totuși când am o problemă aceasta abia dacă se rezolvă în câteva săptămâni sau chiar niciodată.
Zilele trecute nu mergea TV-ul pentru că nu avea semnal. Eu nu aveam nicio problemă cu asta deoarece nu sunt chiar cel mai mare fan al televiziunii însă ai mei se mai uită din când în când la câte un film sau la vreo emisiune. Când sunt probleme tot ce de făcut este să suni la ei și să soliciți o intervenție, nu ? Eu așa am făcut.
Am format 1930 și am selectat asistența pe care o doream – apasă tasta 1, 2, 3 șamd. Apoi sunt informat că discuția este înregistrată și voi fi preluat în cel mai scurt posibil de un operator. Aș vrea eu. Am așteptat, 10 minute.. am zis că e ok, poate că sunt ocupați operatorii, 15 minute.. mhm, mai aștept, 30 de minute.. nesimțire, cum răspund le voi face câteva urări de bine, la o oră am închis telefonul că deja deveneam stresat.
Cum să îți lași clientul care îți folosește toate serviciile să aștepte o oră, și probabil aș fi așteptat și mai mult dacă nu închideam, pentru a raporta o defecțiune ? Nu înțeleg de ce mai puneți la dispoziție aceste servicii dacă tot nu răspundeți la telefoane.
Mai mult decât atât, dacă întârzii o zi plata facturii ești sunat din 10 în 10 minute pentru a ți se aminti. E normal așa ceva? Mai jos aveți și dovada.
Cam nesimțiți cei de la Romtelecom, nu au vrut să ne bage internet la țară, pe motiv că nu au cabluri de internet doar de telefonie prin sat.Dar vecinu’ are internet tot de la ei.
După ce le-a zis tata că renunță la abonament, în ziua următoare a sunat o domnișorică și a 2 zi a venit să ne bage internetul 🙂
Stiu cum e..
Iti recomand sa le inaintezi articolul asta pe Twitter. Eu asa am procedat.
Probabil că așa voi face.