5 funcții pe care mi-ar plăcea să le găsesc la fiecare magazin online

Încă de când am câștigat proprii bani, am descoperit și cumpărăturile online. Mereu mi-a fost mai comod să caut produsele dorite pe internet, pentru ca mai apoi să le comand acasă. Drept urmare, de-a lungul timpului, cam de când am blogul ăsta, am făcut o mulțime de cumpărături online.

Doar pe eMag am făcut 122 de comenzi, deși nu cred că am folosit chiar mereu același cont. Altfel spus, cred că în urma acestei experiențe vaste, am câștigat dreptul de a avea păreri despre cumpărăturile pe internet. Așa că, am găsit ca fiind interesant să vorbesc despre funcțiile pe care eu mi-aș dori să le găsesc la fiecare magazin online:

Livrare în locker

Să ne închipuim că tocmai ai optat pentru serviciile de creare magazin online iar businessul tău tocmai a luat naștere. Ei bine, un prim lucru pe care ar trebui să îl faci este să te asiguri că oferi livrare în EasyBox sau în orice alt locker oferit de firmele de curierat.

Eu unul sunt mereu pe fugă iar la fel ca mine sunt multe alte persoane. Ba sunt la țară, ba la Suceava, ba la Botoșani și mai nou pe la Vaslui. Când sunt în Suceava, curierul mă poate găsi fie acasă, fie la birou.

Drept urmare, mi-e greu să ofer o adresă pentru livrare, pentru că nu știu unde voi fi când se va face livrarea. Așa se face că până la apariția acestor lockere, preferam să ridic coletele de la sediul firmei de curierat. Acum nu mai fac asta, deoarece am locker aproape, așa că mi-e mult mai confortabil.

Când caut anumite produse și dau peste un magazin online, caut să aflu dacă livrarea se poate face în locker. Iar dacă se poate, atunci cresc șansele să cumpăr de la ei.

E mai ieftin și mai confortabil, așa că dacă mă vrei de client, ar trebui să ții cont numaidecât de propunerea mea.

Condiții cât mai bune de retur

Îmi place să am parte de siguranță atunci când fac cumpărături online. Nu mă refer neapărat la securitatea pentru plățile online, ci mai degrabă la posibilitatea de a face retur cu ușurință.

Până nu demult, ezitam în a cumpăra diferite produse, de teama unui retur greoi în cazul în care nu erau ceea ce trebuie. Acum, fac retur ori de câte ori nu îmi convine ceva, iar anul acesta au fost câteva cereri de retur făcute de mine.

Mă folosesc tot de locker pentru a face returul mai ușor.

Ce înseamnă condiții bune de retur? Ei bine, eu mă gândesc la detalii precum:

  • banii să îmi fie transferați cât mai rapid înapoi;
  • returul să fie efectuat gratuit;
  • posibilitatea de a lăsa coletul în locker, pentru a fi luat de curier;
  • feedback pozitiv din partea magazinului la care trimit coletul înapoi.

Sunt cerințe nesimțite? Eu zic că nu.

Reduceri reale

Nimic nu-mi displace mai mult decât momentul în care cineva încearcă să mă fure. Reducerile false mi se pare o tentativă de furt, o păcăleală ieftină mai bine spus. Iar ori de câte ori mă lovesc de astfel de politici, renunț la achiziție.

Sigur, se întâmplă pe eMAG și la majoritatea magazinelor din România, fie ele online sau fizice.

Cert este că mă bucură mai mult un discount de 15% cinstit, decât o reducere mincinoasă de 40%.

Drept urmare, prefer să urmăresc produsele pe care mi le doresc, întocmai pentru a-mi face o idee cât mai clară asupra prețului real.

Fii cinstit cu clienții tăi dacă îți faci un magazin online și cu siguranță corectitudinea ta va fi apreciată și răsplătită cu comenzi.

Wishlist

Sau lista de dorințe, dacă ar fi să traducem mot-a-mot. Pot urmări mai ușor produsele dorite, atât timp cât am această funcție la dispoziție. Și chiar dacă poate fi considerată banală, eu o găsesc ca fiind foarte importantă. Drept urmare, mi-aș dori să o găsesc la fiecare magazin online.

Transport gratuit

În final, dacă există vreun motiv pentru a nu-mi dori să fac cumpărături online, acesta este transportul. Adesea, transportul poate fi mai scump decât comanda în sine. Iar asta nu e foarte fain.

Până nu demult, erau multe magazine online care ofereau transport gratuit. Astăzi, în schimb, sunt tot mai puține. Majoritatea impun o sumă minimă pentru transport gratuit, așa că asta te poate determina să comanzi mai rar.

Sigur, înțeleg magazinele online care nu oferă transport gratuit, deoarece costurile pot fi destul de mari. Totuși, dacă există acest beneficiu, eu unul profit de el din plin.

Pentru voi care sunt cele mai importante funcții și avantaje de care doriți să aveți parte ori de câte ori faceți cumpărături pe internet?

Distribuie articolul:

4 comentarii

  1. Eu zic ca ala cu reducerile ar trebui lucrat la greu, celelalte puncte in mare parte sunt adoptate de magazinele mai insemnate.
    Va mai dura pana se vor alinia si ceilalti, dar aici depind si de infrastructura firmelor de curierat.

    Sameday (emag)a rupt cu pachetomatele, restul sunt in urma rau…abia la cargus am vazut o incercare modesta. Lucreaza cu niste societies gen magazin de piese de masini de unde poti sa ridici pachete, dar nu sunt bine semnalizate.

  2. Listele de dorinte la mine sunt prioritare. Daca nu le am(neaparat mai multe), renunt la comanda ca de obicei imi fac comenzi acum chiar daca abia peste 1/2 luni am nevoie de produse si incerc sa mai gasesc si alte produse de pe magazinul respectiv + ca aproape tot imi iau de pe net. De asta prefer emag si aproape am ajuns sa iau tot de acolo.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.