S-au schimbat obiceiurile magazinelor online în ceea ce privește livrarea coletelor?
Știu că înainte exista un mit, sau chiar un adevăr, conform căruia coletele cu plata ramburs erau livrate mai rapid în comparație cu cele plătite în momentul în care a fost făcută comanda.
Cumva, această teorie are logică: ce sens are să te grăbești, atât timp cât te-ai văzut cu sacii în căruță? Totuși, parcă mereu mi-a fost greu să cred că această teorie funcționează și în cazul jucătorilor mari de la noi, așa cum este eMAG.
Inclusiv Marius a scris un articol pe tema asta, în trecut.
Mi se pare interesant modul în care sunt livrate coletele de Black Friday anul acesta. Înainte de toate, pare că aproximările și sistemul de urmărire AWB ale celor de la Sameday au fost complet date peste cap.
Nici o aproximare nu a fost respectată. A fost aproximată data de 17 noiembrie pentru livrarea unui colet, produsul a ajuns pe 18. Coletul aproximat pe 18 noiembrie a ajuns ieri, 19 noiembrie. Mai erau două colete pentru ziua de ieri, însă cel mai probabil că vor ajunge astăzi.
Apoi, am observat că AWB-urile de la Sameday nu prea au mai fost actualizate. Astfel, dacă în trecut știai că dacă produsul a fost predat la curier azi, noaptea pornește la drum și ajunge a doua zi, acum nu prea a fost deloc așa. De altfel, de la „colet ridicat” ajungeam imediat la „colet în drum spre easybox” fără a ști când a pornit către Suceava.
Cel mai probabil că Black Friday a dat treburile peste cap. Am văzut că este mult volum de muncă în aceste zile. La EasyBox-ul unde comand de obicei erau ieri două dube. Una cu logo Sameday iar una fără logo, dar care avea tot colete de la ei.
Cel mai interesant mi se pare modul în care au fost livrate coletele comandate de mine. Mai precis, primul colet a fost unul cu ramburs. Mai apoi au ajuns toate coletele cu plata online și mai sunt de livrat încă 6 produse, toate într-o singură comandă, cu plata ramburs.
Altfel spus, nu pare că s-au grăbit să îmi ia banii pentru coletele ramburs, ci respectiva comandă este ignorată încă de când am făcut comanda. Sunt 10 zile de când stau cu statutul „comandă plasată” iar de atunci data estimată pentru livrare a oscilat.
Acum îmi spun că va ajunge până pe 24 noiembrie, așa cum au spus inițial, atunci când nu am crezut că se vor întinde atât.
Drept urmare, care să fie realitatea? Sunt livrate mai întâi coletele cu plata ramburs, cele plătite sau în mod complet întâmplător? Eu mizez pe ultima variantă.
Mie cea mai rapida livrare inainte de Black Friday , cand am achitat cu 2 vouchere Cadou si coletul a ajuns in aceiasi zi in care am dat si comanda .
De Black Friday am dat comanda cu plata pe card vineri si procesarea comenzii s-a facut marti si eu am primit coletul joi . Am un vecin care a dat comanda cu plata ramburs vineri dimineata si la pranz avea coletul la usa . Se poate sa se miste mai repede treaba pe cei care platesc ramburs
Fain cu livrarea în aceeași zi.
Volumul este prea mare pentru ei și Samedy. Ajung mai repede comenzile din marketplace pentru ca au volum mic.
Eu am comandat un TV pe 15.11, (la 7.15 de black nu mai era in stoc) și mi-au dat termen 3-4.12. Am luat legătura cu ei pe 17.11 întrebându-i de ce așa termen lung și mi-au răspuns ca totul e din cauza blackfriday, neputând fi redus termenul. Și într-adevăr, au avut dreptate, nu au redus termenul de livrare dar l-au crescut cu o săptămână, asta ca să nu zic ca nu m-au băgat în seamă. Sper să vină totuși până la Crăciun, nu de alta dar acum nu-l mai au nici pe stoc.
Ghinion, vorba unui clasic în viață!
Într-adevăr, e multă muncă zilele astea. Succes cu TV-ul, poate apuci Singur Acasă cu el. 😀