Păreri după un an de când am Golf 5 Plus 1.9 BKC
Mi-a apărut la story că în urmă cu un an spălam pentru prima oară noua mea mașină de atunci: Golf 5 Plus 1.9 BKC. De atunci, nu mai este nouă, că a trecut un an. Un an fără incidente și fără probleme prea mari, ba chiar aproape deloc.
Așa că am zis că poate fi benefic un nou articol cu păreri despre Golf 5 Plus 1.9 BKC. Iar asta pentru că acum, după un an de când în conduc, pot spune că am o părere avizată. Prin urmare, dacă vrei să îți cumperi o mașină nouă și nu știi ce model să alegi, iar Golf 5 Plus 1.9 BKC este printre opțiunile tale, acest articol ți-ar putea fi de ajutor.
Merită să cumperi un Golf 5 Plus 1.9 BKC?
Dacă ai până în 3000 de euro și vrei să îți cumperi o mașină care să nu te lase în drum, să nu îți toace banii, să nu consume mult și să fie ușor de condus, spațioasă și confortabilă, eu zic că da.
Sigur, depinde mult norocul pe care îl ai. Ar fi util să verifici bine mașina mai întâi, pentru a nu te trezi cu surprize. Eu am umblat cu mecanici după mine cât am căutat mașina. Dacă ai buget, ai putea folosi serviciul carVertical. Sigur ai auzit de el, iar dacă nu, ar trebui să știi că îți oferă multe detalii utile despre mașina pe care vrei să o cumperi.
Afli dacă a fost lovită, dacă a avut kilometrii dați înapoi și alte detalii de genul. Cred că merită să dai 15€, atât costă când scriu acest articol, pentru a beneficia de acest serviciu. Nu de alta, dar riști câteva mii de euro pe o posibilă epavă, ceea ce sigur că nu îți dorești.
Eu nu am avut atunci buget să folosesc CarVertical, însă am avut noroc. Totuși, nu e ok să mizezi mereu pe noroc. Uneori poate să îți lipsească și cumperi un BMW sudat din două bucăți, care la primul accident se rupe de la jumătate, la fel cum s-a întâmplat cu ăsta.
Văzând astfel de poze, ce zici.. merită să riști? Eu unul nu aș mai risca să cumpăr o mașină fără verificări amănunțite. Ia un mecanic cu tine, mergi cu mașina în service pentru o verificare detaliată și folosește CarVertical. Poate fi rețeta sigură de a-ți cumpăra o mașină la mâna a doua.
Ce probleme am întâmpinat cu Golf 5 Plus 1.9 BKC?
După un an în care am condus mai bine de 20.000 de km la volanul mașinii Golf 5 Plus 1.9 BKC mă pot declara norocos. În afară de revizia de început și de schimburi ale consumabilelor, nu am avut alte probleme.
Am schimbat mai un disc, mai niște plăcuțe, mai un furtun, mai un etrier… Dar asta la început. Apoi nu au mai intervenit probleme. Încă nu bate, nu troncăne, ceea ce mă mulțumește.
Aaa, am avut o problemă cu portiera dreapta care rămânea blocată. Am cumpărat ceva piesă să o schimb, motorașul parcă, m-am plimbat cu ea în portbagaj o lună, iar problema a dispărut de la sine. S-o fi speriat, cine știe?
Rugina începe să-și facă simțită prezența, dar încă nu e grav. Probabil că anul viitor să intervin puțin în acest sens.
Observ că mi-a uzat mai mult anvelopele de vară, pe exterior, în cazul roților de pe față, așa că trebuie de văzut unde e buba. Verific după ce trec la anvelopele de iarnă.
Era să uit. Mașina nu consumă gram de ulei și exagerez nici măcar câtuși de puțin. Practic, e prima mea mașină în care nu bag măcar un litru de ulei, așa cum mânca 1.6 AZD de pe Golf 4.
Aș mai alege să cumpăr Golf 5 Plus 1.9 BKC? Concluzii
Eu unul am numai păreri bune despre această mașină. Nu m-a ars la portofel, nu m-a lăsat când mi-a fost lumea mai dragă și așa sper să fie în continuare. Este mai confortabilă decât Golf 4, fiind mai înaltă iar eu gras.
Lumea stă mai bine pe bancheta din spate, simți că ai loc în mașină, iar asta pentru că a fost luat locul din portbagaj. Asta mă deranjează cel mai mult la mașina asta, poate și faptul că nu văd botul mașinii, iar uneori trebuie să fac cu o manevră mai mult, pentru a fi sigur că nu ating.
Dacă ar fi să îmi cumpăr acum o mașină nouă, aș alege tot Golf 5 1.9 BKC, însă aș căuta varianta lungă, adică break sau variant, după cum li se mai zice.
Am avut acel Golf 4 Break mult timp și spațiul nu mi-a lipsit niciodată. Am pus în portbagaj de toate, am și dormit în mașină, iar locul era mereu suficient. Fac cumpărături din oraș, pentru ai mei când merg la țară, mai iau câte un bagaj, le mai am și pe ale mele și se adună.
Sigur, ar trebui să găsesc o roată de rezervă slim, care își are locul bine gândit în portbagaj. Doar că e 100€ una, așa că tre` să stau cu o roată normală, ceea ce îmi ocupă foarte mult spațiu, așa că nu-s deloc bucuros.
Dar per total, mașina e mai mult decât ok, iar în bugetul ăsta chiar nu știu dacă găsești ceva mai bun. Important e să fie bine verificată, iar în acest sens chiar îți recomand CarVertical cu toată încrederea!
Sigur, dacă ai întrebări, poți lăsa oricând un comentariu. Totodată, m-aș bucura să aud păreri și de la alți deținători de Golf 5 Plus 1.9 BKC sau chiar alte motorizări.
Referitor la CarVertical, și eu am o părere bună despre aplicația ăstora. Chiar bate casa cu masa. Recent mi-am luat un Renault Laguna 3 Sedan.. din Franța. Ce scria pe CarVertical ca și km, ăia erau în bord. Reparațiile care scriau pe CarVertical, alea erau pe cartea mașinii de franța. Deci, pare să fie tot ce trebuie cu aplicația asta.
Referitor la Golf 5, n-am avut Golf 5, 4, am fost relativ mulțumit și de ăla. A cărat saracul multe chestii. 🙂
Am fost și eu foarte aproape să iau Renault. Nu mai știu dacă Laguna, sau ce model, dar am fost impresionat să văd că sunt modele 2010+ la scoruri de sub 3000€. 😀
Sa vezi ce greu le vinzi dupa si cat de greu schimbi un bec XD
Eu auzeam ca întreținerea lor e ușor de făcut.
Am un Megane 2 de 5 ani. Pe langa ca nu am loc pe la motor, mai trebuie sa fac si pe chirurgul ca sa schimb un bec din far. La modelul meu exista un capacel pe contra-aripa spre roata si bagi mana de jos in sus spre far. Sau, daca ai rabdare, dai bara jos ca sa scoti farul :))
Am avut si VW inainte. Ridicam capota, dadeam plasticul acela rotund de la far si schimbam becul.
Au, doctor tre sa fii. La golf 4 se schimba grelut.
Eu am admirat foarte mult modelul Golf V. Am si condus cateva luni, dar varianta normala, in 2 usi. Mi-a placut masina, era confortabila si parea asa, solida.
Legat de CarVertical, am intalnit oameni biased. Eu de exemplu am luat acum un an o Mazda de la prim proprietar, care ii mai facuse reparatii pe casco. A schimbat de cateva ori barile, ca doar platea casco si nu dorea zgarieturi si avusese un incident pe o parte si o usa fusese schimbata, tot pe casco desigur. Am bagat de curiozitatea inainte masina pe carvertical si apareau 6 daune, dar nu scria decat valoarea lor. Si da, m-am speriat putin.
M-am programat cu el la reprezentanta Mazda unde stiam pe cineva si pe langa verificarea completa a masinii, care avea istoric de la prima revizie in reprezentanta, pe partea de structura nu avea nimic avariat. Asa ca m-au lamurit ce fusese schimbat pe exterior si avea sens.
De ce am zis biased? Am observat oameni care vad acele daune si automat se panicheaza cand vad dauna de min 2k lei la o masina sau daca afla in realitate ca un element a fost revopsit. Unii se incred prea mult in acel serviciu si nici nu mai ajung cu masina la service incat sa faca o verificare inainte de a o lua.
Partea 2, am si un Megane din 2004 pe care l-am luat de la un samsar care bineinteles ca a adus masina din Germania. Pot sa bag mana in foc ca nu are km reali. Abia am ajuns cu ea la 200k si am avut-o de la 124k. Pe carvertical nici nu are intrari inainte de Romania. La asta ce zici?
Da, nu orice accident ar trebui sa ne sperie. Sigur sunt și cazuri în care nu primești rapoarte pe carvertical, dar încă nu am o explicație. Oricum, voi face curând un articol mai detaliat pe tema asta.
CarVertical îți oferă detalii doar dacă mașina a fost reparată sau întreținută in reprezentanta sau service partenere …
Da, dar și alte detalii utile, per total eu zic că merită.