Mai funcționează promovarea prin newslettere?

Nu știu dacă ați observat, dar de ceva timp lucrez mai intens la acest blog, ceea ce s-a dorit a fi o relansare. Nu pot să spun că nu se văd roadele muncii, ba chiar sunt destul de mulțumit de evoluția lui din ultimul timp. Totuși, vreau mai mult și mai ales știu că se poate mai mult, așa că aș exploata orice oportunitate posibilă.

De-a lungul timpului, am tot testat opțiunea de a trimite un newsletter. Mereu mi-a plăcut ideea de a-mi contacta cititorii direct pe mail, iar varianta de a trimite un mail cu ce am mai scris, plus alte lucruri interesante, în fiecare săptămână a fost o dorință care nu a dispărut nici acum.

Totuși, nu am reușit niciodată să adun abonați. Pe lângă misiunea de a crea o comunitate care să lase mai des comentarii aici pe blog, aceea de a aduna abonați mi se pare a fi grozav de dificilă. De aceea am și tot renunțat de-a lungul timpului.

Sigur nu ar fi foarte eficient să scrii un mail doar pentru 10-20 de oameni, mă gândesc eu, mai ales dacă muncești câteva ore la acel mail. Cu toate acestea, ar putea exista și opțiunea de a ți se duce vestea mai departe că trimiți newslettere bune, așa că foarte probabil să mai analizez varianta asta.

Momentan, am lăsat jetpack să se ocupe de newsletterul blogului meu. Am aruncat un widget în sidebar, așa că din când în când se mai abonează câte cineva. Știu însă că nu e cea mai bună metodă de a încuraja lumea să se aboneze. Aici intervine și GDPR-ul, așa că nu mă prea grăbesc să aleg un serviciu de email marketing. Totuși, sunt sigur că ar fi mai eficient să adaug acest widget imediat după un articol.

Vreau însă ca imediat după articol să fie accesibilă secțiunea de comentarii, deoarece m-ar bucura mai mult să fie lumea activă pe aici. Dar deh, după cum ziceam, e mult de muncă să aduni oameni cu care să stai de vorbă pe blog. Am cam renunțat și la articolele de tip opinie, așa că trebuie să găsesc soluții pentru a genera discuții în secțiunea de comentarii. Ar fi bine-venite!

Cât despre serviciile de email marketing existente pe piață, sunt sigur că există o mulțime. Am folosit câteva de-a lungul timpului, însă mult prea rar am reușit să obținut un procent satisfăcător de utilizatori aduși pe site. Așa că am tot renunțat, după cum bine am spus deja.

Cert este că trebuie să ai ceva de oferit, cum ar fi promoțiile în cazul magazinelor online, astfel încât lumea să fie entuziasmată ori de câte ori primește un mail de la tine. Poate că ar fi bine primite și poveștile, doar că nu e deloc ușor să ai mereu ceva interesant de spus. Bine, nici nu am eu o viață prea palpitantă.

Sunt însă curios… voi ce servicii de email marketing mai folosiți?

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.