Încă una despre nesimțirea celor de la Telekom

Sunt client la Telekom de ani buni. Întâi au fost ai mei abonați, pe când aveam telefon fix, iar mai apoi am trecut contractul pe mine. Cert este că sunt peste 10 ani, dacă nu chiar vreo 15 sau chiar mai mult de când colaborez cu ei.

Au fost primii care au adus internetul la țară iar la ora actuală singura alternativă este folosirea unui modem cu cartelă sim, doar că semnalul nu este chiar atât de bun aici prin zonă. Așa că sunt nevoit în continuare să fiu clientul lor, deși tare-s nemulțumit de ei.

Perioada sărbătorilor o petrec la țară, așa că am venit de vineri, bucuros nevoie mare. Bucuria s-a înjumătățit văzând că semnalul de pe telefon lipsește cu desăvârșire iar internetul fix era căzut, de asemenea, și el.

Sun la ei, să aflu care-i treaba, că aveam o mulțime de lucruri de făcut p-aici iar luni lucrez de acasă, așa că internetul este mai mult decât foarte necesar. Sunt întâi pentru internetul fix, că pentru ăla aveam speranțe să se rezolve mai rapid și totodată e un alt număr de telefon pentru deranjamente, de când serviciile fixe au fost preluate de Orange. La 1930 trebuie să suni acum.

Sun și sunt informat de către robot că se cunosc problemele și se rezolvă azi până în 18, doar că au reușit mai devreme. Mă bucur de asta.

Iar dacă tot am ieșit pe centru, la semnal, zic să aflu care-i treaba și cu rețeaua mobilă, de nu am semnal. Aflu că în loc să stau să aștept eu la rând să fiu pus în legătură cu un operator, pot opta pentru varianta de a fi eu contactat, ceea mi s-a părut mișto. Aleg opțiunea respectivă și sunt sunat după vreo 20 de minute. Culmea e că tot a fost nevoie să aștept vreo 2 minute cu muzică, ceea ce mi-aș fi dorit să nu se întâmple.

Aparent, nu scapi de așteptare și de muzica lor idioată, orice opțiune ai alege.

Am dat peste un băiețaș destul de arogant, care îmi zicea că nu există nici o sesizare că nu este semnal în zonă, deși am sunat de vreo 2 ori înainte și am înțeles că și vecinii au făcut la fel. O să am grijă în următoarele două săptămâni să fie sesizări. 😀

Până una alta, sper să mai apară și alte opțiuni în viitor cu semnal decent pentru mobil și chiar o rețea de internet fix de la un provider mai serios, ori poate trecerea la Orange să fie de bun augur.

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.