Grijă mare la cumpărături, pentru a nu lua țeapă. Cazul Lilly.ro
Este perioada anului în care mare majoritate a celor dintre noi fac cumpărături instinctual. Din dorința de a profita de cele mai bune prețuri, cumpărăm orice, de oriunde. Doar pentru că este ieftin.
Sigur, lumea s-a mai deșteptat în ultimii ani, dar asta nu înseamnă că țepele online au dispărut complet. Dimpotrivă! Sunt încă aici, iar oamenii continuă să fie victime ale așa ziselor magazine online.
Astăzi am dat peste o postare în care cineva se plângea că a luat țeapă de la magazinul online Lilly.ro. Ce a pățit? A comandat ceva birou, a plătit cu cardul iar apoi nu a mai primit nici un semn. Mai mult decât atât, nu a putut da de nimeni din partea magazinului. A fost, probabil, motivul în care și-a dat seama că și-a luat țeapă.
Așa că omul a cerut idei pe Facebook despre cum și unde ar putea raporta această țeapă.
E foarte interesant faptul că lilly.ro pare a fi înrolat în dognet.ro, ceva platformă de afiliere. Asta înseamnă că și-au dorit să ajungă la cât mai multe persoane. Oferă comision de 8.5%. Oare comisioanele sunt plătite?
Păreri despre magazinul online lilly.ro – este sau nu țeapă?
Am un obicei sănătos, zic eu, și caut cât mai multe informații pe internet înainte de a face o comandă la un magazin online necunoscut pentru bine. Ei bine, dacă și respectivul ar fi căutat păreri despre lilly.ro, ar fi văzut probabil că nu puține persoane se plâng de el.
Pe scamadviser.com are 1.4 stele din 5, în urma a 12 recenzii. Ar fi fost o singură stea dacă nu exista UN SINGUR review pozitiv. Să fie pe bune ăla oare? Sau mai degrabă sunt reale cele 11 recenzii negative?
În general, lumea se plânge că nu au număr de telefon, nu răspund la mesaje, că produsele sunt de proastă calitate – deci uneori chiar livrează? – că sunt șterse comentariile de pe Facebook și altele de genul. Numai de bine nu.
Au fost și alții care s-au plâns chiar la postarea respectivă despre comenzile făcute pe Lilly.ro.
Se pare că este o firmă din Slovacia, iar produsele vin direct de acolo. Iar cum drumul e lung, livrarea ar dura între 4 și 5 săptămâni. Cel puțin asta spune lumea. Deci nu știm încă dacă e țeapă sau nu. Am văzut și un review în care o persoană se plângea de calitatea produsului.
Merită să riști? Tu decizi. Eu recomand însă altceva: cumpără din magazine sigure, cu o bună reputație, iar astfel riști mai puțin. Ori… riscă, dar alege plata ramburs. Măcar știi că primești coletul, chiar dacă este o piatră în el, în loc de un telefon mobil.
PS: Vedeți că Lilly.ro ține eveniment de reduceri cu ocazia Black Friday. Nu ratați promoțiile, sigur sunt pe bune. 😀
In perioada asta pe langa 5 site-uri pe bune, apar inca 20 care incearca sa tepuiasca. Intrebarea mea este totusi cum se inroleaza ei in sistemul de plati cu cardul. Aia nu au si ei o verificare? Companie Slovaca, vinde in RO – cu livrare produse rapid … asta chiar da de gandit. Ce mai da de gandit totusi mai sunt magazinele alea din China care vand pe emag.ro …
E o provocare să faci cumpărături pe internet. Da, majoritatea oamenilor ziceau că singura soluție ar fi să sune la bancă, pentru a primi banii înapoi.
Adică sunt și în platforme de afiliere?!
Așa se pare. 😀
Am comandat de pe lilly un brad. A sosit după 2 săptămâni și este foarte frumos, arata ca in poza dupa care l-am ales. Si este si de calitate. Într-un magazin l-am văzut cu 300 ron mai mult. Am aflat de lilly de pe Facebook , de la alți clienți mulțumiți de alte produse cumpărate de la ei. Mult mai ieftin decât pe alte site-uri sau magazine.
Bună ziua ,în același situație sunt eu acum ,nu dau de cei de la Lilly pentru un retur .nu mai iau de pe net nici un fel de comanda .
Problema nu e cu cumpărăturile pe internet în general, ci cu magazinele nașpa.
Nu recomand firma Lilly.ro , am comandat o cuvertura de pat care nu este nici pe departe ce arata ei pe site . Materialul de foarte , foarte proasta calitate .
Bine de știut. Ați încercat să faceți retur, sau ceva de genul acesta?
Buna, în cât ai primit cda de pe Lily.ro? Am înțeles ca nu pare o firma ok și su deja am apucat sa fac o cda la ei de 620 ron, și nu știu dacă mai vad ceva sau nu. Mulțumesc.
Eu am făcut comanda de sera cică este pe stoc sa livrat și o aștept la sfârșitul săptămânii ăsteia.acuma sa vedem ce se întâmplă.si de la site de renume se poate tepe așa că până nu vad nu pot spune și de la ei cum este
Depinde și de renume, Vladimir. Sigur, acum au ajuns și pe eMAG fel și fel de vânzători, care pot vinde cu totul un alt produs, numai cel din descriere nu. Oricum, așteptăm vești în legătură cu comanda ta. Poate că tu ai mai mult noroc. Ai plătit cu cardul, sau vei plăti ramburs?
cazul Lilly.ro …. în iunie 2022 am comandat un balansoar cu plata ramburs. Mă gândeam că dacă nu vine…. aia e! Dar a venit…. a durat parcă vreo 2 săptămâni dar a venit iar produsul e f bun. La 1 aug anul curent am comandat un scaun de birou de vreo 1000 lei- plata cu cardul.Pe site au scris că vine în 3 zile. Anterior am consultat această pagină și aveam emoții că voi pierde banii dar am comandat. Pe 4 primesc mail de la firmă ”vă contactăm în legătură cu comanda dvs. Ne pare rău pentru întârziere, mai sunteți interesat de comandă ? Putem livra în aproximativ 5 zile lucrătoare. Vă mulțumim!” – ”Cum adica daca mai sunt interesata? Am si platit. Astept coletul cat mai urgent” și mi-a răspuns ”vom expedia cât mai curând posibil în această săptămână”. Între timp a apărut pe site opțiunea de a face cont. Am făcut să văd dacă apare comanda mea… au apărut ambele chiar dacă la achiziționare nu aveam cont. Frumos! Apoi, pe 9.08 am primit mesaj – colet trimis. A ajuns și e de calitate. Toate bune! Poate vă ajută povestea asta..
același lucru l am pătit și eu cu plata online îmi este foarte frica ca nu va ajunge și am plătit 1000 de lei nu știu ce sa ma fac
Despre Lilly.ro,comanda primita in 23.04
Am comandat un nisipar in valoare de 500 lei,am ales sa platesc online,avand si varianta de cash la livrare. Abia dupa plasarea comenzii,am cautat recenzii….asta e cand esti „destept”. Prima problema…nu am primit email cu confirmarea platii. La telefon raspund greu,cand au raspuns,nu prea m-au lamurit. Pe site,dupa emiterea facturii,nu poti urmari comanda. Am mai sunat…nimic…am trimis email la care au raspuns foarte repede. Dupa ce a ajuns coletul la curier…am inceput sa primesc informari…m-am linistit partial…primeam ceva…dar trebuia sa vad si ce. Dupa vreo 2 saptamani a ajuns si coletul,a fost ce trebuie inauntru,de calitatea sperata. Da,e grea comunicarea cu ei,dar in cazul meu,totul s-a terminat k.
Tot ce contează e faptul că a fost finalul cu happy end. 😀 Mulțumim că ai împărtășit experiența ta cu noi.
Bună ziua, eu am comandat un solar pe 11 mai,în descriere expedierea era 2-4zile lucrătoare,am plătit cu cardul și comanda nicăieri,ba ca o trimit azi, ba maine,vedem ce o fi,sau dacă o sa mai pot recupera banii.Ceva sfaturi?