Golf 5 Plus 1.9 BKC: Rămâne martorul de la plăcuțe aprins după schimbarea lor
Cât am avut Golf 4 și am scris despre el pe blog, am văzut că articolele au prins bine. Oamenii caută soluții, ceea ce blogul ăsta își propune să ofere. Așa că, vor apărea destul de des articole despre al meu Golf 5 Plus.
L-am mai băgat puțin în service pentru câteva schimburi. Mai exact, am schimbat următoarele:
- Plăcuțe de frână față + spate;
- Termostat;
- Furtun intercooler dreapta;
- Bucșe jug (atât cea inferioară cât și cea superioară).
480 lei piesele, 500 manopera. De ultimul preț sunt nemulțumit, mai ales că am plecat cu alte probleme de la service.
Mai exact, am schimbat plăcuțele de frână și am plecat cu martorul aprins. Așa arată martorul:
Mecanicul îmi zise că ar fi intrat apă și s-ar fi dus cablajul, ceea ce m-a deranjat pentru că eu nu aveam problema asta. De fapt, problema a apărut în service, la demontarea mufei de la senzorul plăcuțelor de frână. S-au rupt firele de la mufă și normal că senzorul a rămas aprins.
Momentan am lipit firele între ele și martorul a dispărut. Cică se poate anula și din tester verificarea uzurii plăcuțelor de frână. Oricum, urmează să caut o mufă prin dezmembrări ca să fac să fie totul bine.
M-am trezit acum și cu un etrier blocat, ceea ce iar mă nemulțumește, pentru că înainte nu aveam problema asta. Așa că urmează să o remediez cât de curând și pe asta.