Dintr-o colaborare ambele părți trebuie să iasă în câștig

Primesc de obicei câte un mail pe săptămână, sau la două săptămâni, în care primesc câte o ofertă de colaborare care mai de care mai tentantă amuzantă. Am impresia uneori că persoanele care mă contactează nici măcar nu mi-au accesat blogul de curiozitate, ca să nu mai vorbim de faptul că s-ar putea uita la conținutul blogului pentru a vedea dacă publicul care-mi accesează blogul ar putea manifesta interes și față de produsul sau serviciul lor.

Totuși, mai mult decât atât există și persoane care se așteaptă ca noi bloggerii să le promovăm diferite produse sau servicii complet gratuit, ca și cum noi am fi obligați să facem acest lucru. Ei bine, acest lucru nu cred că se va întâmpla prea curând.

Într-adevăr, mai promovăm și noi câte ceva din proprie inițiativă însă asta nu înseamnă că suntem obligați să facem acest lucru. Nu! Dacă scriu despre un produs anume, o fac pentru că îmi place acel produs și nu pentru că tu dorești promovare gratuită.

Mai jos aveți un exemplu de mail primit chiar în urmă cu câteva minute:

oferta-compressor

Ei bine nu știu cum ar putea ajuta articolele mele studenții din București atâta timp cât nu am scris în viața mea un articol despre acest oraș și nici nu am fost vreodată în capitală. Ei bine, ce ar fi trebuit să răspund în acest caz ? Răspunsul meu a fost desigur unul negativ și am refuzat politicos pe motiv că nu văd ce aș putea câștiga în urma acestei colaborări.

 

Distribuie articolul:

7 comentarii

  1. Din fericire toate propunerile pe care le-am primit până în momentul de faţă au fost foarte pertinente şi pe care le-am încheiat cu succes. Sunt amuzat totuşi cum de unii oameni pot trimite astfel de propuneri de-a dreptul impertinente.

  2. Am primit de-a lungul timpului multe astfel de emailuri care m-au lasat cu gura cascata din cauza gandirii ”foarte avansate” pe care o au unii. Din fericire majoritatea propunerilor de colaborari pe care le primesc/le-am primit sunt serioase, trimise de oameni seriosi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.