Skip to content

De ce îmi place mie Black Friday

Last updated on 19 iunie 2018

Poate că Black Friday-ul nostru nu e la fel de negru ca al americanilor, dar este totuși un eveniment foarte interesant. Și îmi place al naibii de mult. Asta pentru că în fiecare an, Black Friday este o provocare pentru mine.

Nu pot să zic că fac afiliere, ci încerc să fac. Asta deoarece sunt mulți alții care câștigă bani grei din afiliere, au strategii, experiență șamd. Eu sunt la nivelul 2, să zicem. Totuși parcă în fiecare an învăț câte ceva, iar asta îmi place. E ca revelionul. Noapte albă în care încerc să ofer cele mai bune ponturi, să găsesc cele mai bune oferte și să le promovez cu link-ul meu de afiliere.

În general, fac afiliere la cărți pe BlogdeCarti.Ro, iar în fiecare an încerc să fac cât mai multe comisioane, să-mi depășesc propriile recorduri. Doar așa, să-mi arăt că pot, nu pentru a-mi lua altă mașină, că Fiesta încă merge bine. Anul acesta desigur că voi încerca iar și voi experimenta și Facebook Ads, după o primă tentativă destul de reușită și interesantă.

Anul acesta nu știu ce va fi. Văd că vor fi multe magazine participante, unele au scăzut comisioanele, dar la cărți nu s-a întâmplat asta. Sper să fie interesant și să înregistrez noi progrese, că asta e una dintre chestiile faine la afiliere:testezi, riști și câștigi. Sau nu.

4 Comments

  1. Coffee Coffee

    Afilierea pe carti nu e extraordinara. Poate si datorita faptului ca sunt doua librarii mari online, cu care lumea e obisnuita si le acceseaza direct.

    • Pe langa asta lumea este mult mai educata.

  2. Eu am început de 2 luni cu afilierea. Deocamdată sunt încă în stadiul în care mă entuziasmez la fiecare 1-2 lei câştigaţi :)) Bine, e drept că nici nu mă agit foarte tare. Îm spunea cineva că alocă aproape 2 ore pe zi pentru asta tot punând bannere sau scriind articole. Eu nici nu aş avea timpul ăsta, dar nici nu aş vrea să sufoc blogul cu toate articolele cu oferte.

  3. Sorin Sorin

    Mie îmi place Bleck FraieriDay pentru că am ocaziunea să commentez cu privire la efectul reclamelor de cretinizare asupra populaţiei, cu ocazia acestei „sărbători tradiţionale” cu o vechime impresionantă de 4 ani, putându-se observa cele mai simpatice momente cînd suspansul în aşteptarea reducerilor de groază ia sfârşit, şi atuncea fraierii fac se ştiu mai bine: să cumpere aşa dupe cum proslăveşte reclamele „cumpără şi nu tot comenta” !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.