Cum pune GSP imaginile reprezentative la articole, nu o face nimeni
Mă pasionează fotbalul așa că urmăresc zilnic știrile din sport de la noi, chiar dacă nu am găsit încă un ziar online pe care să merite să îl citesc. M-am obișnuit cu GSP, așa că intru de câteva ori pe zi pe acolo să văd ce se mai anunță.
Nu știu cum e la alții, dar au ăștia un mod de a pune imagini reprezentative la știri într-un mare stil.
Mai precis, aruncă o bombă în titlu, iar apoi pun o imagine la interpretare. Să vă dau câteva exemple, poate înțelegeți mai ușor:
Se ia o poză cu un jucător de la Dinamo și unul de la Sepsi. La Dinamo e criză de rezultate, la fel și la Sepsi. Mai punem „groapă” în titlu, că doar nu asociază nimeni „groapa” cu stadionul lui Dinamo, sau cu ce a mai rămas din el, nu?
Despre care dintre jucători credeți că e vorba în „știre”? Context: Dan Nistor, cel din față, e într-o formă bună în acest sezon, așa că sigur atrage atenția și interesul mult mai ușor.
Iar lista ar putea continua mult și bine, numai că nu merită să pierdem atât de mult timp. Cu toate astea, oare cum să numim această strategie?
Click bait! 🙂
Mai deranjant e ca se ia o declaratie si se fac 30 de articole cu fiecare fraza, dupa fraza aia se recicleaza textul din alte 2 articole.
Și asta… Scot foarte mult din context mesajele unora.
Strategie pentru a intra în Discover? 😀
Ar putea fi, deși mie mi-e interzis acolo, nu prea știu de ce, dar mă gândesc că are legătură cu Google Adsense, unde am fost banat.