Cum poți rămâne fără un grup de Facebook
Înainte să apară zvonurile despre lansarea Disney Plus în România, am decis să creez un grup pe Facebook cu numele Disney Plus România. Am scris și un articol pe blog, am pus link către acel grup și cam atât a fost. Lumea a început să tot intre, odată ce apăreau mai multe vești despre lansarea Disney Plus la noi, iar eu nu făceam prea multe decât să distribui una alta, să urez un bun venit și altele d-astea.
Grupul a crescut grozav de frumos. Oamenii și-au invitat prietenii, alții au găsit grupul în mod natural și, cel mai probabil, au mai venit și de pe blog. Așa se face că la ultima verificare erau vreo 12k de persoane. Am făcut și un concurs, în colaborare cu Disney Plus România, era totul numai lapte și miere.
Asta până când m-am trezit cu un mesaj în care cineva îmi zicea că nu mai găsește grupul. Dau să-l caut, nu-i. Fiind la volan, am lăsat pe mai târziu. Odată ajuns la laptop, văd o notificare despre conținut șters că încalc nu știu ce politici. Dubios.
Am făcut contestație, am scris acolo tot ce m-a dus capul, deși nu am speranțe prea mari de reușită. Ziceau că am încălcat ceva drept de proprietate intelectuală, sau ceva de genul ăsta. Nici măcar nu mă mai obosesc să caut detalii.
Cert e că nu cred că va fi repus grupul pe picioare. Am întrebat la Disney dacă au dat ei raport la ceva, deși se pare că doar grupul meu dispărut. Mai sunt și altele mai mici, care fac aceleași lucruri ca mine, și încă sunt pe picioare.
Sunt fericit cumva că nu am muncit prea mult la acel grup. M-am implicat dar numai așa… la cafea. Dar nu mă bucur că s-a dus pe apa sâmbetei, pentru că era mult potențial acolo și se puteau face lucruri frumoase. E încă o dovadă că nu ar trebui să construiești ceva în curtea altuia, că nu știi niciodată când încuie poarta.
Si celelalte mici mai sunt?
Da