Cum faci rost de spațiu extra în Google Foto?

Mă folosesc de Google Foto destul de intens, în sensul în care acolo ajung toate pozele făcute cu telefonul mobil în ultimii ani. Mi-e util pentru că ajung toate în același loc, așa că le am mereu la îndemână și mai ales le pot găsi cu ușurință atunci când am nevoie de ele.

Doar că există o problemă la Google Foto: spațiul limită. În prezent, dispun de 17 GB pe care îi pot folosi pentru poze, mailuri, fișiere și altele. Iar de-a lungul timpului, acești 17 GB au devenit tot mai insuficienți.

Sigur, soluția cea mai simplă ar fi să cumpăr spațiu extra. Pentru 10 lei pe lună aș primi 100 GB în plus. Doar că nu mă încântă prea mult ideea de a plăti încă un abonament lunar, chiar dacă prețul nu este unul exagerat. Dacă ar fi existat o opțiune de 30-40 de GB, mai ieftină, atunci poate că nu aș fi stat prea mult timp pe gânduri. În aceste condiții, însă, încă ezit.

O altă soluție ar fi să export totul de pe acolo și să încarc pe un alt serviciu de cloud, de preferință mai generos din punct de vedere al spațiului. Digi oferă 50 GB la 3 lei și ceva, ceea ce este o ofertă de care am decis să profit.

Prin urmare, dacă inițial am zis că transfer totul acolo, ca să eliberez Google Foto, apoi m-am răzgândit. Am oprit sincronizarea fotografiilor cu Google Foto și am activat-o pentru Digi. Sper să fie ok o vreme.

Voi ce soluții de backup pentru poze folosiți?

Distribuie articolul:

12 comentarii

    • Da, știu că tu aveai ceva „custom made” dar costurile sunt altele, nu? Plus cunoștințele pe care trebuie să le deții. Bine, astea se învață dacă îți dorești cu adevărat.

    • Da, e și asta o soluție, o încercasem și eu dar parcă prea mult haos și dezordine. Nu știu de ce, dar asta e impresia pe care mi-a lăsat-o.

  1. Singurul serviciu de acest gen pe care îl folosesc este Google Drive. Și nu neapărat pentru că îmi pot salva acolo fotografiile, ci mai degrabă pentru că pot sincroniza orice fel de document pe orice device am nevoie.

  2. Mai simple de folosit si accesibile sunt:
    Google Drive , prin Google One (ai 2TB la 50 lei/luna pe care-i poți împărți cu alți 4 membri ai familiei)
    Microsoft OneDrive, prin Abonamentul Office de familie ( ai licența office, 1TB stocare )
    Cu DIGI îți bați capul degeaba, nu sțiu să-ți spun de ce, dar l-am încercat și tot cu cele două de sus am rămas.
    Nu merge la fel de unsă sincronizarea de pe toate dispozitivele la DIGI și nu se compară integrarea aplicațiilor oferite de Google sau MS cu cele oferite de DIGI.
    Decât să-ți bați capul cu Digi, mai bine te joci cu ownCloud instalat pe un server web.

Spune ceva

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.