Carrefour a gestionat excelent o problemă cu un capac spart
Zilele trecute mi-am cumpărat un nou set de oale din inox. 150 de lei, la reducere cică, 5 vase de diferite dimensiuni și 3 capace. Ajung acasă, încep să desfac cutia să văd marfa, iar ultima piesă, un capac, am găsit-o sub formă de cioburi.
M-a frustrat destul de tare treaba, mai ales după ce am observat că nici inoxul nu e chiar e cea mai bună calitate. Meh, ieftin plătești, ieftin primești. Am făcut poză la bon, la capac, sau la ce mai era din el, și le-am dat mesaj pe Facebook, să întreb ce e de făcut.
Mi-au cerut nr de telefon, iar după două zile am fost sunat. Capacul spart l-am găsit vineri seară, cei de la Carrefour Suceava m-au sunat luni dimineață. Probabil nu au program în weekend sau cine știe.
Au dat dovadă de promptitudine și de o deschidere foarte ok. Mi-au spus că mă pot prezenta cu bonul la recepție clienți, iar capacul îmi va fi înlocuit. Nu aș mai fi vrut să merg cu tot setul, că deja spălasem oalele iar pe unele chiar le-am folosit.
Au zis apoi să vin doar cu capacul, pentru a-i stabili dimensiunile, lucru pe care l-am făcut acasă, cu ruleta. Așa că m-am prezentat doar cu bonul și am primit un nou capac.
Mi-au scris ceva pe bon, să pot ieși cu el fără să mă ia securitatea pe sus, deși tot a strigat după mine, în ciuda faptului că intenția mea de a mă duce direct la el să îi prezint situația a fost evidentă. Nu prea știa nenea să vorbească, dar e ok, nu pot fi toate roz, nu?
Pare multă bătaie de cap pentru un capac din sticlă care nu valorează mai mult de 15 lei, probabil, dar dacă am dreptul ăsta.. de ce să nu profit de el?
Ați întâmpinat, până acum, nevoia de a schimba sau de a returna un produs la Carrefour? Cum au decurs treburile?