Când greșești e bine să îți ceri scuze
Povesteam în ultimul articol despre sucul cumpărat de la Auchan în care am găsit mucegai. După ce am terminat de scris articolul l-am publicat și bineînțeles că am dat share și pe Facebook dând tag paginii celor de la Auchan.
Postarea mea a primit câteva like-uri, vreo 10, precum și câteva distribuiri și astfel s-a mai împrăștiat puțin mica mea pățanie. De asemenea articolul cu pricina a mai primit și un comentariu în care o persoană se plângea că la rândul său a trecut prin cazuri asemănătoare.
Totuși astăzi când am verificat contul de Gmail am văzut că aveam un mesaj de la Auchan în care și-au cerut scuze (atașez poza mai jos).
Concluzia e simplă: când greșești, contează foarte mult să îți ceri scuze.
Asa da oameni, asa da! Nu ca gorilele de la Quickmobile.
Ce ai patit cu ei ?
Nu eu. Ci mai multi. Bloggeri mari. Parca Victor Kapra se numara printre ei.
Zeus :)) nu te pune cu el, te doboara
:))
E bine că ai luat inițiativă și ți-ai expus punctul de vedere. Bravo!
Din acest motiv mi-am deschis blogul ! Mersi !
Frumos din partea lor, sper să nu se mai întâmple așa ceva 🙂
Asta sper si eu.
Asa oameni sa mai intalnesti . Pe unii nu prea ii intereseaza .
Din păcate sunt din ce în ce mai puțini.
Am fost si eu la LIDL, am gasit pe raft cateva produse cu mucegai. Am cerut o explicatie unui angajat, care am aflat mai tarziu ca e ceva sef in acel magazin. Stii ce a spus? A intrat aer, atat. Cand am spus sa imi ofere mai multe informatii a spus ca nu are timp. A cui e vina? A magazinului, a brandului? Nu, a angajatului care nu isi face meseria cum trebuie.
Poate nu pareai destul de „periculos”.