Am trimis un produs în garanție la LIDL

Nu demult am cumpărat un aparat de pirogravură din LIDL. Mai face Ștefania diferite lucruri cu el și recunosc că aș fi fericit să mai fac și eu asta din când în când.

L-a folosit ea de câteva ori, după care timp de 2 luni nu a mai fost utilizat. De curând mi-am luat o bărdiță care a ajuns în mașină. O voi folosi la grătarele din natură, nu pentru smardoieli prin trafic. De fapt, aveam deja una, dar putea fi încadrată la categoria topor din cauza dimensiunilor. Prin urmare, mi-am dorit ceva mai mic.

Pe aceasta urma să o înfrumusețeze folosind aparatul de pirogravură Parkside cumpărat din LIDL. L-am pus în priză și am constatat că nu se mai încălzește. Am așteptat, am schimbat priza, capul din vârf… dar nimic.

Am dat 45 de lei pe el. Știu, nu este o sumă mare, dar nu m-a bucurat gândul că i-am aruncat pe fereastră. Mai ales că aparatul a fost utilizat destul de mult.

Aveam bonul digital, cutia și toate accesoriile și am decis să aflu care-i treaba cu garanția la LIDL. Știam de la alții că-s foarte ok din acest punct de vedere, așa că am avut un motiv în plus pentru a căuta să trimit produsul în garanție.

Am intrat pe site-ul LIDL pentru a afla care este procedura. Am aflat că în primele 3 luni poți duce produsul în magazin, acolo unde vei primi banii sau un produs nou. Depășisem cu câteva zile acest termen, așa că nu aș mai fi putut face asta.

Următorul pas a fost să accesez această pagină. Aici, am scris numele produsului meu în căsuța respectivă. O altă soluție ar fi să introduceți codul IAN. Îl găsiți pe cutie. În cazul aparatului meu de pirogravură, codul este: 389431_2201.

set de pirogravură lidl

Am dat click pe produs, iar pe pagina sa am găsit datele de contact ale firmei Kompernass România.

Fiind seara și mai ales că nu îmi place să vorbesc la telefon, am ales să le trimit mail. Am descris acolo problema pe scurt și am solicitat detalii despre modul în care aș putea folosi garanția.

A doua zi am și primit răspunsul. Mi s-au cerut următoarele:

– codul de bare de pe ambalaj, numarul de articol de pe bon, care incepe cu semnul „#”, sau codul IAN de pe manualul de utilizare,
– magazinul din care ati cumparat produsul,
– data de achizitie a acestuia,
– adresa de domiciliu si codul postal,
– numarul de telefon.

Am trimis toate aceste detalii prin mail. Nu a durat mult timp până când am fost sunat pentru a fi informat că urmează să primesc un aparat nou prin curier. Pe cel vechi îl voi da, de asemenea, curierului.

În 2-3 zile, curierul a fost aici cu produsul. L-am dat pe cel vechi la schimb și toate s-au rezolvat simplu și frumos.

Nu știam că funcționează atât de bine serviciul de garanție la LIDL, însă e limpede faptul că am acum mai multe motive pentru a cumpăra mai des de la ei.

Distribuie articolul:

2 comentarii

  1. Eu am renunțat să mai cumpăr de la Lidl orice înseamnă aparatură…sunt jalnice.

    Tot ce am cumpărat până acum…am dus înapoi și mi s-au returnat banii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.